Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:47:44 GMT

تضعیف پلیس، نظم جامعه را متزلزل می کند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۶۰۶

تضعیف پلیس، نظم جامعه را متزلزل می کند

سردار کیومرث عزیزی روز سه‌شنبه در آئین معارفه فرمانده انتظامی جدید پاکدشت گفت: اقتدار و عزت امروز نیروی انتظامی به واسطه همراهی مردم در اجرای طرح‌های امنیتی ناجا است ولی برخی از معاندین تلاش دارند که جایگاه جامعه را متزلزل کنند تا به واسطه این امر، بی بند و باری، اوباش‌گری و شرارت در جامعه قوت گیرد.

وی تصریح کرد: امنیت جامعه زمانی توسعه پیدا می‌کند که پلیس مقتدر و با صلابت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به واسطه حضور مقتدارنه مردم در صحنه و پشتیبانی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلات، از امنیتی مثال زدنی برخوردار است و پلیس نیز در کنار مردم تلاش دارد تا از این امنیت حراست کند.

عزیزی گفت: تمامی پیشرفت و توسعه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بستر امنیت به دست می‌آید، امنیت علاوه بر این که آسایش مردم را به دنبال دارد، سبب رشد و توسعه همه جانبه جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی شرق تهران گفت: پلیس تلاش دارد تا به واسطه وظیفه‌ای که به آن محول شده، در اوج عزت و اقتدار، تمامی آحاد جامعه را همانند اکسیژن از خدمات خود برخوردار سازد و در این مسیر را خود را بیش از هر قشر دیگر از جامعه، مطیع و عامل به قانون می‌داند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ قباد خنجری به عنوان فرمانده انتظامی سابق پاکدشت تقدیر و سرهنگ رضاعلی بخشی به عنوان فرمانده انتظامی جدید این شهرستان معرفی شد.

پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هادی تمهیدی امنیت پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت پاکدشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت پاکدشت اخبار کنکور فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان

یک روز پس از اجرای طرح پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از شنبه، ۲۵ فروردین ماه آغاز شد، انتظامی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مردم و به خصوص زنان برای همکاری در اجرای این طرح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در دومین اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور پیرامون اجرای طرح برخورد با کشف حجاب که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فراجا منتشر شده، آمده است:‌ « با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان
  • اطلاعیه شماره۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان