Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:34:46 GMT

شبیخون کرونا به لاتزیو در آستانه بازی با بروژ

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۶۱۱

شبیخون کرونا به لاتزیو در آستانه بازی با بروژ

8 بازیکن لاتزیو مشکوک به کووید19 هستند و بازی فردای تیم شان در لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، هشت تن از بازیکنان تیم فوتبال لاتزیو در تمرینات صبح امروز تیم شان حضور نداشتند و این در حالی است که آنها فردا شب در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید مقابل تیم کلوب بروژ بلژیک به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه این آخرین جلسه تمرینی لاتزیو قبل از سفر به بلژیک برای مصاف با کلوب بروژ بود، غیبت این هشت نفر که بهترین گلزن تیم چیرو ایموبیله هم جزو‌شان بود، منجر به شکل‌گیری شایعاتی درباره احتمال بروز وضعیت اضطراری در این تیم به دلیل شیوع کرونا در میان شاگردان سیمونه اینزاگی شده است.

 

 

 

 

با توجه به پروتکل‌های بهداشتی یوفا، یک تیم حتی با داشتن 13 بازیکن سالم هم ملزم به انجام بازی‌اش در رقابت‌های اروپایی است و به همین دلیل هم اگر تمامی این هشت نفر به کرونا مبتلا شده‌ باشند، لاتزیو باز هم باید به بلژیک سفر کند. لوئیز آلبرتو، ایموبیله، آندریاس پریرا، لوکاس لیوا، مانوئل لاتزاری، دانیلو کاتالدی، لوئیز فیلیپه و توماس استراکوشا هشت بازیکنی بودند که در تمرینات امروز لاتزیو شرکت نداشتند.

 

هنوز هیچ منبع رسمی ابتلا این بازیکان به کرونا را تأیید یا رد نکرده اما برخی رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که سیمونه اینزاگی در غیاب این افراد بازی با ترکیب اصلی متشکل از رینا، پاتریچ، هوئت،‌آچربی، ماروسیچ، آکپا، آکپرو، پارولو، میلینکوویچ، فارس، کورئا و کایسدو را در تمرینات مورد آزمایش قرار داده است.

لاتزیو فردا شب از ساعت 23:30ن میهمان کلوب بروژ خواهد بود. این تیم در بازی اروپایی اول خود در این فصل دورتموند را در ایتالیا با نتیجه 3 بر یک شکست اد.

ایموبیله لاتزیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایموبیله لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!

عصر ایران - در شرایطی که تاریخ به طور دقیق خود را تکرار نمی کند، اما موارد مشابه را می توان در آن مشاهده کرد. به عنوان نمونه، بار دیگر شاهد یک همه گیری مرگبار جهانی به واسطه ویروس کرونا بوده ایم که آن را با همه گیری مرگبار آنفلوآنزا اسپانیایی مقایسه می کنند.

در سه موج از مارس 1918 تا بهار 1919، آنفلوآنزا اسپانیایی به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. این بیماری همه گیر مرگبار حدود یک سوم از جمعیت جهان را مبتلا کرد و حداقل جان 50 میلیون نفر را گرفت. این آنفلوآنزای جدید و کشنده بسیار عجیب عمل می کرد. به نظر می رسید ویروس افراد جوان و سالم را هدف قرار می دهد و به ویژه برای افراد در بازه سنی 20 تا 35 سال کشنده بود.

نخستین مورد ثبت شده آنفلوآنزا اسپانیایی در مارس 1918 در ایالت کانزاس، آمریکا بود و موارد بیشتر در ماه آوریل در فرانسه، آلمان و بریتانیا ثبت شدند.

در آن زمان، واکسن ها هنوز ساخته نشده بودند، از این رو، تنها روش های مبارزه با همه گیری آنفلوآنزا اسپانیایی شامل استفاده از ماسک پزشکی، قرنطینه، رعایت بهداشت خوب، استفاده از ضد عفونی کننده ها و محدودیت تجمعات عمومی می شد.

در عکس، سربازان آمریکایی مبتلا به بیماری آنفلوانزا اسپانیایی بستری در یک بیمارستان صحرایی در کمپ فانستون دیده می شوند.

همه گیری اخیر بیماری کرونا اگرچه به واسطه ویروسی متفاوت شکل گرفت، اما ما را به روش هایی مشابه تحت تاثیر قرار داد.

محل بستری و قرنطینه بیماران کرونایی در چین

محل بستری و قرنطینه بیماران کرونایی در آمریکا

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آنفلوآنزا اسپانیایی ؛ زمانی که ماسک را زنانه می دانستند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم