Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیزر سی و هفتمین جشنواره بین‎‌المللی فیلم کوتاه تهران با صدای نصرالله مدقالچی و طراحی مهدی فرودگاهی منتشر شد.
به گزارش آریا و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ تیزر این رویداد سینمایی ساخته مهدی فرودگاهی و با صدای نصرالله مدقالچی منتشر و رونمایی شد.
این تیزر ایده ای از ارتباطات آنلاین و فضاهای تعاملی جدید در ارتباط با سینما را دربر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از چهارشنبه 7 آبان با برگزاری نشست‌های تخصصی «37-20» در دو ساعت 20 و 22 که به صورت همزمان از ایسنتاگرام انجمن سینمای جوانان پخش می‌شود، کار خود را آغاز می‌کند.
این نشست ها تا 17 آبان ماه ادامه دارد و در پیج اینستاگرام @iycs.ir قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تیزر رسمی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران کوتاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد