Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس شورای اسلامی استان یزد با بیان اینکه بانک شهر با حمایت از پروژهای عمرانی و فرهنگی توانسته باعث تحول و ارتقاء در عملکرد مدیریت شهرها شود، تاکید کرد: معتقدم مدیران شهری با استفاده از ظرفیت های این بانک خواهند توانست معضلات و مشکلات شهرها را برطرف کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، سیدمحمود میرابوالقاسمی با اشاره به اینکه امروز نقش بانک شهر درپیشرفت پروژه های مهم و حساس شهری در کلان شهرها ملموس است، گفت: قطعا با حمایت‌های بانکی تخصصی در حوزه شهری که آشنا به نیازهای این حوزه است خواهیم توانست در جلب رضایت شهروندان قدم های تاثیرگذار تری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرابوالقاسمی تصریح کرد: بانک شهر با ارائه خدمات به موقع و مناسب در حوزه بانکداری الکترونیکی توانسته در افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد مدیریت شهری و کاهش مشکلاتی همانند آلودگی هوا و کاهش تراقیک نقش آفرینی کند.
وی با اشاره به شناخت مدیران بانک شهر از نیازهای مدیریت شهری و شهروندان،ادامه داد: وجود نیروی انسانی متخصص، باتجربه و فنی در بانک شهر باعث شده تا این بانک بتواند ضمن ارائه خدمات جدید براساس استانداردهای روز دنیا در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات بانکی نیز گام بردارد.
رئیس شورای اسلامی استان یزد بیان داشت: نوع خدمات، نحوه فعالیت و تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران و نیروی انسانی در بانک شهر باعث شده تا شهروندان اعتماد بیشتری به این بانک در مقایسه با سایر بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری داشته باشند.
میرابوالقاسمی در پایان گفت: افزایش همکاری فعالان مدیریت شهری در شوراهای اسلامی و شهرداری ها و گسترش فعالیت این بانک به سایر شهرهای استان ها می تواند ضمن افزایش منابع مالی بانک شهر در توسعه همزمان شهرهای کشور تأثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با شهرداران کلانشهرهای کشور که ظهر پنجشنبه با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد و مدیران شهری کلانشهرها برگزار شد، اظهار کرد: عنوان مدیریت شهری، عنوان جامعی است که غیر از مدیریت خدمات شهری، مدیریت اجتماعی، سیاسی و بالاتر از همه فرهنگی شهر را هم دربر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: برادران، وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سوال برود و موردتوجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده‌ای نخواهد داشت. در حقیقت، مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

مدیریت شهری، در صدر ارتباط مستقیم با مردم

وی ضمن واکاوی ابعاد ارتباط گسترده مردم با شهرداری در کلانشهرهای کشور خاطرنشان کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری‌ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند. آن آقا یا خانم هموطنی که صبح از خانه بیرون می‌آید، از همان لحظه اول پا به فضایی می‌گذارد که آسفالتش فراهم شده، اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمدش آماده شده، زباله از معابرش جمع آوری شده و فضای سبزش، همه کس را مروّح می‌کند.

علم الهدی با بیان اینکه منظور از پیوست فرهنگی در خدمات شهری، ترویج فرهنگ دینی در جامعه است، تصریح کرد: مهم‌ترین علتی که باعث بروز این نارضایتی‌ها می‌شود، نبود پیوست فرهنگی در کنار خدمات شهری است. مقصود بنده این است که بستری از خدمات فرهنگی تعریف شود تا به همراه خدمات اجتماعی و شهری، مردم از آن استفاده کنند تا شهرداری منحصر در یک جریان خدماتی محض نشود.

فرهنگ دینی، گره گشای چالش‌های امروز کشور

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در دین ما تأکید شده حتی اگر کسی یک لیوان آب به دست برادر دینی خود داد، بر او فرض است که از برادرش تشکر کند. اینجاست که می‌گوئیم باید پیوست فرهنگی مبتنی بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشد تا مردم به یاد بیاورند این خدمات از طرف دلسوزترین برادرانشان در مدیریت شهری به آنها عرضه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهرها گفت: در این کشور، چالش‌های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آنها در عرصه فرهنگ است. در یک قلم، همین موضوع ازدواج جوانان را ببینید. اینکه سن ازدواج بالا رفته، عمده ریشه آن در فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت مالی یک مرد خانواده دار و کامل نرسند، ازدواج نمی‌کنند. اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می‌تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه‌ها وظایفی برعهده دارد.

تسهیل زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد

علم الهدی با اشاره به ضرورت میدان‌داری مدیریت شهری مشهد در تسهیل امر زیارت اظهار کرد: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) را در دل دارند و به شهر امام رضا (ع) می آیند اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند. اینجاست که تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت است تا این برادران و خواهران عزیز ما به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

کد خبر 6082024

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • ماموریت شهرهای هوشمند هند