Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@01:32:06 GMT

بازداشت «مدال‌آور بوکس»به اتهام قتل پسر جوان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۷۲۳

بازداشت «مدال‌آور بوکس»به اتهام قتل پسر جوان

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به قتل پسر جوان با ضربه چاقوی یک مدال‌آور بوکس گفت: متهم این پرونده قتل، صاحب مدال در رشته بوکس است.

سرهنگ مهدی سرپناه با اعلام خبر بازداشت یک متهم به قتل در شهرستان رباط‌کریم، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت 20:30 شب گذشته خبری مبنی بر نزاع دو جوان در خیابان ملکی شهرستان رباط‌کریم به پلیس 110 واصل شد که به سرعت تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بررسی بیشتر مشخص شد فردی که بوکسور و صاحب مدال در رشته بوکس بوده، ضمن درگیری با پسری حدوداً 25 ساله و وارد کردن ضربه چاقو به قفسه‌ سینه پسر جوان، مرتکب قتل وی شده است.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که ظاهراً متهم این پرونده و مقتول سابقه درگیری با یکدیگر داشته‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازداشت متهم و تحقیقات از وی یادآور شد: متهم در اختیار پلیس آگاهی است و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل پسر جوان مدال آور بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا نجارزاده، ظهر چهارشنبه گفت: در پی اعلام ربایش دو پسر ۳۵ و ۲۳ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان رودبار جنوب و با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد چند نفر با تهدید دو پسر جوان را از محدوده یک دامداری ربوده و به محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح مهار و اعلام موضوع به تمامی واحد‌های گشت انتظامی در نهایت با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محلی، افرادی که اقدام به ربودن این دو نفر کرده بودند عرصه را بر خود تنگ دیده و افراد ربوده شده را کمتر از ۲ ساعت آزاد کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رودبار جنوب علت این عمل مجرمانه را اختلاف شخصی بین چند جوان ذکر و بیان کرد: پی جویی‌های لازم برای شناسایی دقیق‌تر و دستگیری عاملان این آدم ربایی در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برادر کشی در فارس
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو