Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان از داوری ال کلاسیکو رضایت نداشت و اظهارات او ممکن است بهای سنگینی داشته باشد. 

رونالد کومان ممکن است با محرومیت مواجه شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از کادنا سر، بارسلونا روز شنبه در ال کلاسیکو شکست خورد. پس از آن بود که صدای اعتراض هواداران بارسلونا، باشگاه و شخص رونالد کومان به VAR و تصمیمات آن بلند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از از کلاسیکو سیستم کمک داور ویدئویی را ضد بارسلونا خواند. حالا از اسپانیا خبر رسیده که ممکن است این اظهارات کومان برای او گران تمام شود. کادنا سر گزارش داده که فدراسیون فوتبال اسپانیا مجازات احتمالی رونالد کومان را پس از اظهاراتش خطاب به داوری ال کلاسیکو بررسی خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید: 

رونالد کومان: به نظرم خطای لنگلت روی راموس پنالتی نبود؛ پنالتی تاثیر زیادی در روند بازی داشت

بارسلونا 1-3 رئال مادرید؛ خروج مقتدرانه تیم زیدان از بحران در نیوکمپ

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات یک بوسه جنجالی؛ دو سال و نیم زندان در انتظار لوییس روبیالس!

2.5 سال حبس و جریمه 100 هزار یورویی در انتظار رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا!

طرفداری | لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، به اتهام بوسیدن جنیفر هرموسو بدون رضایت او در قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در جام جهانی زنان، با درخواست 2.5 سال حبس از سوی دادستان‌ اسپانیا روبرو شده است.

به گزارش BBC، روبیالس با اتهامات آزار جنسی و بوسیدن جنیفر هرموسو بدون رضایت او در مقابل دوربین‌ها محکوم شده و حالا دادستانی کشور اسپانیا تقاضای حکم زندان برای رئیس سابق فدراسیون فوتبال این کشور کرده است. خانم هرموسو و هم تیمی‌هایش می‌گویند که این بوسه ناخواسته، تحقیرآمیز و توهین‌آمیز بوده است. آقای روبیالس پس از فشارهای فزاینده، از جمله از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، مجبور به استعفا شد، اما همچنان هرگونه تخلفی را رد می‌کند.

کیفرخواست دادستان اسپانیا علیه روبیالس و سه نفر دیگر

بر اساس اسناد دادگاه که توسط رویترز مشاهده شده است، دادستان مارتا دورانتز، روبیالس را به یک مورد اتهام آزار جنسی به دلیل بوسیدن بدون رضایت خانم جنیفر هرموسو و یک مورد اتهام اعمال فشار به دلیل تلاش برای متقاعد کردن هرموسو به گفتن اینکه بوسه با رضایت او بوده است، متهم کرده است. این اتهامات به ترتیب مجازات‌های یک سال و 18 ماه حبس را به دنبال دارند.

خانم دورانتز همچنین خورخه ویلدا، سرمربی سابق تیم ملی زنان اسپانیا، آلبرت لوکه، مدیر ورزشی فعلی تیم و روبن ریورا، مدیر بازاریابی فدراسیون را به اتهام اعمال فشار روانی بر خانم هرموسو برای انکار ناخواسته بودن بوسه، متهم کرده است. کیفرخواست می‌گوید که آنها از طریق "اعمال فشار مداوم و مکرر"، از جمله تماس با دوستان و خانواده جنیفر هرموسو، او را تحت فشار قرار داده‌اند تا بگوید که بوسه با رضایت او بوده است. هر سه نفر در دادگاه حاضر شدند و اتهامات را رد کردند. هر کدام در صورت اثبات جرم، می‌توانند تا 18 ماه حبس را به دنبال داشته باشند.

جنیفر هرموسو بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا

دادستان اسپانیا همچنین خواهان غرامت 100 هزار یورویی (85677 پوند؛ 108000 دلار) برای خانم هرموسو از سوی هر چهار مرد و پرداخت حداقل نیمی از این مبلغ توسط آقای روبیالس است. او همچنین درخواست حکم منع تعقیب برای آقای روبیالس را صادر کرد که او را از نزدیک شدن به خانم هرموسو در شعاع 200 متری (656 فوت) و برقراری ارتباط با او برای هفت سال و نیم آینده منع می‌کند.

این رسوایی، یک لحظه تاریخی برای تیم زنان اسپانیا را که در آن زمان اولین پیروزی خود در جام جهانی را جشن می‌گرفت، تحت‌الشعاع قرار داد. در ژانویه، فیفا پس از اعتراض آقای روبیالس، محرومیت سه ساله او از فعالیت‌های فوتبالی را تأیید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تبعات یک بوسه جنجالی؛ دو سال و نیم زندان در انتظار لوییس روبیالس!
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • اسپانیا 3-3 برزیل: در حد ال‌کلاسیکو!