Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که امروز قرار بود جلسه ای در خصوص برگزاری لیگ بیستم و یا تعویق آن برگزار شود سازمان لیگ برنامه هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد.، برنامه هفته اول لیگ برتر بیستم به شرح زیر است:

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹

* ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان – ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

* سایپا تهران – پرسپولیس – ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه دستگردی تهران

* آلومینیوم اراک – نساجی مازندران – ساعت ۱۶:۴۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

* تراکتورتبریز- نفت مسجدسلیمان – ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹

* شهرخودرو مشهد – ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۵:۵۰- ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

* گل گهرسیرجان – فولاد مبارکه سپاهان – ساعت ۱۶:۲۰- ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

* استقلال– مس رفسنجان – ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه آزادی تهران

* صنعت نفت آبادان – پیکان تهران – ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه تختی آبادان

کد خبر 560619.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، گفت: ۴۵ معلم نمونه برتر منطقه‌ای و سه معلم نمونه استانی در هفته معلم تقدیر خواهند شد. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین مولوی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نقش معلم در نظام تعلیم و تربیت، اظهار داشت: نقش معلم در جامعه ما بسیار جدی است و بر اساس نظرسنجی‌ها معلمان به عنوان مورد اعتمادترین قشر جامعه اعلام شده‌اند.

وی افزود: قطعا برای اینکه آینده‌ای خوب در جامعه رقم بزنیم چاره‌ای نیست، جز اینکه از پتاسیل امید بهره‌مند شویم، بنابراین کمک رسانه‌ها در جهت ایجاد امید آفرینی در خصوص نقش آموزش و پرورش در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم در تمامی مدارس توسط دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود و از معدود مراسم‌هایی است که مردم در صحنه هستند و بهترین جلوه‌های تجلیل و بزرگداشت مقام معلم در مدارس و کلاس درس توسط دانش آموزان برگزار می‌شود.

مولوی عنوان کرد: در استان مرکزی 15 منطقه وجود دارد که در هر منطقه آموزشی یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود و بازنشستگان در مراسم تجلیل می‌شود. ویژه برنامه امسال برای بزرگداشت روز معلم نیز معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی است و تعدادی از معلمانی که ویژگی شاخص دارند نیز تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت روز معلم بیان کرد: 45 معلم نمونه برتر منطقه‌ای و سه معلم نمونه استانی در هفته معلم تقدیر خواهند شد، همچنین برگزاری جشنواره عکس در مدرسه صمصامی در دستور کار قرار دارد و قرار است این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک حرکت نمادین و به طور مستمر برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به پیش بینی برگزاری 15 برنامه خاص و یک برنامه ویژه برای هفته بزرگداشت مقام معلم در استان مرکزی ادامه داد: دیدار 45 معلم از استان مرکزی با مقام معظم رهبری؛ دیدار معلمان نمونه با ریاست جمهور؛ دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛ غبارروبی مزار شهدا در سطح استان؛ برگزاری شورای آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت روز معلم است.

مولوی بیان کرد: نزدیک به 17 هزار معلم در استان مرکزی در 2 هزار مدرسه استان مشغول به خدمت هستند. با تدابیر اندیشیده شده علی‌رغم خروجی‌ها در بازنشستگی؛ در سال تحصیلی آینده مشکلات کمتری در خصوص کمبود معلم وجود خواهد داشت. نسبت به سال گذشته سه ماه تقویم کاری جلو کشیده شد و استخدام‌های ویژه انجام شده است و تا پایان خرداد ماه به آموزش و پرورش معرفی می‌شوند. پیش‌بینی بر این است که در مهر ماه تحصیلی جدید با چالش کمتری مواجه شویم.

وی با اشاره به وضعیت مدارسی کانکسی در سطح استان تصریح کرد: خوشبختانه در سه سال گذشته تمام مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در کل کشور و استان جمع‌آوری شدند و تعداد معدودی مدارس کانکسی زیر 5 دانش آموز در سطح استان وجود دارد که جمع آوری آنها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان