Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:57:36 GMT

توقف استقلال مقابل تیم حسن اشجاری

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۸۱۶

توقف استقلال مقابل تیم حسن اشجاری

استقلال در سومین بازی دوستانه خود پیش از لیگ بیستم مقابل شهرداری آستارا به تساوی دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌پوشان پایتخت عصر امروز(سه‌شنبه) در یک دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری آستارا قرار گرفت که این مسابقه با تساوی یک بر یک دوتیم همراه بود.


تک گل استقلال را در این بازی وریا غفوری در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 88 اما داور یک ضربه پنالتی به سود شهرداری آستارا گرفت که مبین رضاپور گل تساوی را وارد دروازه آبی پوشان کرد.


در این مسابقه محمود فکری سرمربی آبی‌ها از دو ترکیب متفاوت برای تیمش در دو نیمه استفاده کرد تا همه بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

 

 


سرمربیگری شهرداری آستارا که در لیگ دسته دوم حضور دارد برعهده حسن اشجاری بازیکن سابق استقلال است که تقابل او با آبی‌ها نیز قابل توجه بود.


استقلال پیش از این مسابقه دو بازی دوستانه دیگر با نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران انجام داد که آن دو بازی با بابرتری شاگردان فکری همراه شده بود.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران شهرداری آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز

به گزارش ورزش سه، اولین بازی تیم ملی فوتبال در سال 1403 با پیروزی پرگل مقابل ترکمنستان همراه شد و ایران با نتیجه پنج بر صفر این تیم را شکست داد و یکی از این گل ها با پاس خط کشی شده حردانی برای محمدحسین کنعانی زادگان به ثمر رسید.

شروع خوب مدافع راست استقلال در تیم ملی اتفاقی خوبی برای جواد نکونام و باشگاه استقلال بود تا یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را روی فرم و با انگیزه ببیند و در بازی امروز مقابل تاجیکستان این احتمال وجود دارد که با توجه به نمیکت نشینی کامل میلاد محمدی در بازی قبل در این مسابقه فرصت حضور به او داده شود و برای تیم ملی به میدان برود.

حردانی در بازی‌های اخیر استقلال هم نقش ویژه ای در حملات این تیم دارد و با ارسال های متعدد سعی در خلق موقعیت برای آبی‌ها دارد اما جناح چپ این تیم در این فصل گلساز تر بوده و ابولفضل جلالی با 5 پاس گل در صدربهترین گلسازهای استقلال و همچنین یکی از بهترین های لیگ است و در صورتی که در بازی با ترکمنستان حضور پیدا کند می‌تواند در سال 1403 هم روال موفق خود در خلق موقعیت را پیش بگیرد.

در بازی قبل مقابل ترکمنستان میلاد محمدی نود دقیقه برای تیم ملی بازی کرد و حضور ابولفضل جلالی به عنوان بازیکن ثابت یا جانشین دور از انتظار نخواهد بود و این بازیکن مجدد بعد از مدت‌ها تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست خواهد آورد.

ابولفضل جلالی آخرین بازی خود برای تیم ملی را در جام جهانی مقابل آمریکا انجام داد و از آن مسابقه 1 سال و 3 ماه و 28 روز می‌گذرد.

تیم ملی ایران عصر امروز راس ساعت 18:30 مهمان ترکمنستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد