Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان سینمایی با اعلام تمدید مهلت مراجعه سینماهای بدهکار به صندوق اعتباری هنر، فهرست به روز رسانی شده بدهی سینماهای کشور به دفاتر پخش از اکران ۹۸ به مبلغ ۲۹۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال را نیز منتشر کرده است.

براساس این گزارش، پیرو لیست منتشر شده در ۱۳ شهریور ماه و اعلام مغایرت برخی دفاتر پخش، لیست اصلاح شده به همراه سه جدول شامل فهرست بدهی سینماهای کشور، فهرست بدهی سینماها به تفکیک دفتر پخش و فیلم و فهرست بدهی سینماهای حوزه هنری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت دریافت این تسهیلات که ازسوی سازمان سینمایی تامین شده است تا هفته آینده تمدید شده و آخرین فرصت مراجعه سینماداران بدهکار به صندوق اعتباری هنر برای دریافت وام ۴ درصدی طبق جداول جهت تسویه با فیلم‌ها خواهد بود.

در این گزارش سه جدول با جزئیات رقم بدهی‌ها منتشر شده که بدهی حوزه هنری قابل توجه است. دراین باره مصطفی کیایی - کارگردان فیلم مطرب - که پرفروش‌ترین فیلم سال قبل بود در گفت‌وگویی با ایسنا به بودجه مجزای حوزه هنری اشاره و اعتراض کرده بود  این مجموعه هنوز پول فروش فیلمش را پرداخت نکرده است. 

فهرست بدهی سینماهای کشور فهرست بدهی کل سینماهای حوزه هنری به دفاتر پخش  فهرست بدهی سینما های کشور به تفکیک دفتر پخش و فیلم کد خبر 560606 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران بدهی سینماهای فهرست بدهی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا وسيما ، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی از رقابت ۸ روستای ایران در مسیر جهانی شدن خبر داد. آقای فاطمی گفت: دارا بودن منابع فرهنگی، ترویج و حفاظت از منابع طبیعی، اولویت بندی گردشگری، بهداشت، ایمنی و امنیت از جمله معیارهای اعلام شده از سوی سازمان جهانی گردشگری در انتخاب روستاهای هدف گردشگری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • سمنان در فهرست کم بارش ترین استان های کشور