Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@10:15:30 GMT

رشد قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۹۱۳

رشد قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

خبرگزاری آریا - قیمت‌ها در بازار سکه و طلا امروز (سه شنبه- 6 آبان) با افزایش همراه بود به‌طوری که سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید، با افزایشی 350 هزار تومانی به بهای 14 میلیون و 121 هزار تومان فروخته شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در ساعت 15و 30دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای 14 میلیون و 121 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 13 میلیون و 200 هزار تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و 700هزار تومان، ربع‌سکه 5 میلیون و 100هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 680میلیون تومان تعیین شد.
در بازار طلا نیز هر گرم طلای 18 عیار به مبلغ یک ‌میلیون و281 هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای 5 میلیون و 550 هزار تومان فروخته شد.
انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک هزار و 903 دلار معامله شد.
فعالان بازار طلا معتقدند با وجود افزایش نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی طی هفته اخیر، به دلیل باز شدن کانال‌های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل، سکه و طلا نیز روند نزولی درقیمت‌ها پیش گرفته اند به طوری که حباب سکه یک میلیون 600 هزار تومان شد حبابی که حتی تا دو میلیون تومان نیز پیش رفته بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تومان بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

،هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۹۶۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۲۳۹۰ دلار است.

در معاملات امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
  • جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۳۰ : ۱۱
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲ اردیبهشت ماه
  • جدیدترین قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار | جدول قیمت ها