Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@20:05:30 GMT

افزایش نرخ دلار در صرافی‌های بانکی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۰۱۴

افزایش نرخ دلار در صرافی‌های بانکی

خبرگزاری آریا - هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (سه شنبه) 28 هزار و 430 تومان معامله شد که افزایش 450 تومانی را نسبت به روز معاملاتی گذشته نشان می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ساعت 14 و 25 دقیقه امروز (سه شنبه)، صرافی‌های بانکی هر دلار را 28 هزار و 430 تومان فروختند، این در حالی است که نرخ خرید دلار در این صرافی‌ها 27 هزار و 600 تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانکی33 هزار و 600 تومان و نرخ خرید آن 32 هزار و 700 تومان درج شد.
همچنین در سامانه سنا در روز کاری گذشته (5 آبان) هر یورو با قیمت میانگین 32 هزار و 972 تومان به فروش رسید و هر دلار نیز با قیمت میانگین 27 هزار و 705 تومان به فروش رفت.
در سامانه نیما نیز طی روز کاری گذشته، حواله یورو با میانگین قیمت 31 هزار و 993تومان به فروش رسید و حواله دلار نیز قیمت میانگین 26 هزار و 738 تومان را ثبت کرد.
البته نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.
به گزارش ایرنا، ‌در هفته‌های اخیر با تشدید نوسانات ارزی، بانک مرکزی تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا اتخاذ کرد و قیمت ارز تا حدودی روند نزولی در پیش گرفت و برخی فعالان بازار ارز نیز این کاهش را به تزریق ارز توسط بانک‌ مرکزی به بازار متشکل مربوط دانستند و حتی از احتمال کاهش بیشتر قیمت ها در روزهای آینده خبر می دهند.
برخی علت ریزش دلار در روزهای اخیر را تزریق دلار به بازار توسط مردم اعلام کردند که با فروش ارزهای خود طرف عرضه را تقویت کرده‌اند اما به نظر می رسد که آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی های مجاز نیز تا حدودی مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صرافی های بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین با افزایش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در پایان معاملات نقدی چهارمین روز هفته در پله سوم نیمه کریدور ششم به کار خود پایان داد.

بازار ارز از هیجان خالی شد
نکته قابل توجه در بازار ارز روز سه‌شنبه آرامش در اخبار سیاسی و موضوع عدم صدور قطعنامه علیه ایران از سوی شورای امنیت بود. همین امر پالس مثبت به بازار ارز داد. معامله‌گران معتقدند در صورتی که سیگنال‌های بعدی حاکی از آرامش‌ سیاسی نباشد، بازارهای مالی از روند اخبار تاثیر فوری می‌گیرند.


کارشناسان اقتصادی معتقدند هیجان و فشار فروشی در بازار وجود ندارد. آنها می‌گویند با توجه به نقدینگی و اخبار سیاسی دلار در کف قیمت قرار دارد و در شرایط فعلی اقتصاد، قیمت دلار اگر پایین‌تر از محدوده فعلی قرار بگیرد دور از واقعیت‌های اقتصادی است.

در روند افزایشی دلار،‌ تتر کاهشی شت
قیمت درهم در آخرین معامله سه‌شنبه ۲۸ فروردین با قیمت ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد و رشد ۳۰۰ تومانی داشت. تتر  با وجود افزایش قیمت دلار کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی داشت و با رقم ۶۶ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با افزایش هزار و ۲۰۰ تومان روی رقم ۸۱ هزار و ۹۳۰ تومانی معامله شد. یورو با افزایش ۹۰۰ تومانی با رقم ۶۹ هزار و ۹۶۰ تومانی معامله شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • مسیریابی دلار با خروج احساسات
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • "جنگ" در راه نیست ، "در" همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • نوسانات ارزی به دور از واقعیت‌های اقتصادی/ دلار به عقب باز می‌گردد