Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران، دومین شماره نشریه دانشجویی «قیام» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران، دومین شماره نشریه دانشجویی «قیام» منتشر شد.

در این شماره از نشریه دانشجویی «قیام» به مهم‌ترین مسئله‌ی این روزهای تشکل‌های دانشجویی، یعنی افزایش کدت زمان خدمت سربازی پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنمایی ساختار حکمرانی و تاثیر سربازی در آن، لزوم بررسی خدمت سربازی از منظر فقه و جای خالی هشتگ‌‎های توئیتری در باره سربازی اجباری، از جمله مطالب نشریه «قیام» درباره موضوع سربازی است. متوقف نشدن روند خصوصی سازی، عدم شفافیت در بستر مدیریتی کشور و نقد مجرم گردانی و عدم مجازات مجرمان اصلی، مطالبی هستند که در این نشریه مطالعه خواهید کرد.

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی تازه های نشریات نشریه قیام عدالتخواهی دانشگاه تهران نشریه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد