Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شهرداری منطقه ۱۹ تهران، علی توکلی با اشاره به اختصاص دو تیم ویژه متشکل از عوامل انضباط شهری (دو نفر در هر تیم) و یک کارگر خدمات شهری به منظور جلوگیری از آتش افروزی ها گفت: این تیم ها همراه با یک دستگاه واتر جت، کپسسول های آتش نشانی، کیسه های حاوی ماسه بادی به اطفاء حریق می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، ضمن اینکه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تیم ها به ماسک، شیلد و دستکش برخوردار مجهز شده اند.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره تجربه موفق این امر در سال گذشته افزود: فعالیت مقابله با آتش افروزی ها از سه شب گذشته در قالب برنامه ای مدون از ساعت ٢٠ هرشب در معابر تعیین شده شامل خلازیل میانی و جنوبی و معابر محلات شهید کاظمی و دولتخواه جنوبی آغاز شده است.

وی، زباله سوزی را علت عمده آتش افروزی ها اعلام کرد و ادامه داد: جلوگیری از این فعالیت با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و به تبع آن وارونگی هوا تاثیر قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست خواهد داشت.

به گفته توکلی در کنار گشت های شبانه برای شناسایی عوامل آتش افروزی و اطفاء حریق، افراد معتاد و کارتن خواب مشاهده شده نیز با مشارکت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی به مددسرای منطقه ۱۹ معرفی و ساماندهی می شوند.

منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت  ۸۹ کیلومتر مربع در جنوب شهر تهران واقع شده که با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ ‌ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی می‌باشد.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجر پزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش  همگانی خودرو از مکان های شاخص منطقه ۱۹ است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران اخبار کنکور آتش افروزی ها منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان