Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه زنده اینترنتی «باران رحمت» همزمان با فرارسیدن هفته وحدت از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه برنامه زنده اینترنتی «باران رحمت» همزمان با فرارسیدن هفته وحدت؛ سرآغاز تجلّی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه‌های مختلف اجتماعی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با مشارکت اداره کل روابط عمومی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه زنده اینترنتی «باران رحمت» از شنبه ۱۰ آبان به مدت سه روز ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۰۰ از طریق نشانی live.whc.ir پخش می‌شود.

ویژه برنامه زنده اینترنتی «باران رحمت» شنبه ۱۰ آبان‌ماه به موضوع «نقش زنان در وحدت جامعه اسلامی»، ‌ یکشنبه ۱۱ آبان‌ماه به موضوع «علم آموزی در سیره پیامبر(ص)» و دوشنبه ۱۲ آبان‌ماه به موضوع «روش تحول فرهنگی در سیره پیامبر(ص)» اختصاص دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولادت حضرت رسول اکرم ص باران رحمت حوزه علمیه خواهران ویژه برنامه زنده اینترنتی باران رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی