Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@19:40:55 GMT

ثبت نام سایپا + شرایط جدید با افزایش قیمت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۲۳۵

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در طرح پیش فروش سایپا خودروهایی مانند ساینا، تیبا۲، تیبا صندوق دار، وانت ۱۵۱، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت نیسان بنزینی و وانت نیسان دوگانه سوز عرضه می شوند.

 

سایپا اعلام کرده است که متقاضیان می توانند تا از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۶ آبان ۱۳۹۹ با مراجعه به وبسایت سایپا، مرحله اولیه ثبت نام را طی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ثبت نام خودرو سایپا در سه روز قابل انجام است و پس از اتمام فرایند ثبت نام متقاضیان، واجدین شرایط به مرحله قطعه کشی خواهند رفت. در این شرایط فروش سایپا هم قوانین سابق عرضه خودرو وجود دارد و متقاضیان باید به این قواعد دقت داشته باشند.

 

اقتصادآنلاین

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جام نیوز خودرو سایپا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت دومین طرح فروش فوق‌العاده خودروی آریسان۲ دوگانه‌سوز در سال جدید را در حالی آغاز می‌کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

حدود دو هفته پیش (٢٠ فروردین ماه) اولین طرح فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۳ با فروش وانت آریسان٢ دوگانه‌سوز آغاز و اجرایی شد؛ این محصول که مجهز به استانداردهای ۸۵گانه است، در این دور (٢٠ فروردین ماه) با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای ثبت‌نام متقاضیان عرضه شد.

ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها

حال پس از گذشت دو هفته، مجدد گروه صنعتی ایران‌خودرو، امکان ثبت‌نام‌ این محصول را برای مشتریان فراهم کرده است؛ اما ١٩۴ هزار و ۵٠٠ هزار تومان هم قیمت آن را افزایش داده است.

براین اساس وانت آریسان دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳، در حالیکه تا دو هفته پیش به قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در عرضه کرده بود در دومین طرح فروش این محصول خود، وانت آریسان٢ دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای ٨۵گانه را به قیمت ۴١٣ میلیون و ٩٠٨ هزار و ٣٠٠ تومان در رنگ‌های سفید، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه کرده است.

ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید

این گروه خودروسازی در راستای ایجاد امکان ثبت‌نام در نمایندگی و عرضه‌ خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی، از امروز (دوشنبه) امکان خرید وانت آریسان دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ (استاداردهای ۸۵گانه) را از طریق نمایندگی‌های این گروه خودروسازی آغاز می‌کند؛ مشتریان به منظور ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام این محصول اقدام کنند.

همانطور که اشاره شد، مهلت ثبت‌نام از امروز (چهارم اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می‌توانند، پیش از مراجعه به نمایندگی در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران‌خودرو ندارند، اقدام به ثبت‌نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.

کد خبر 846569 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست رسیدگی به وضع نابسامان رانندگان وانت نیسان
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار