Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی‌اکبر میدانشاهی پیش از ظهر امروز در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با بیان این‌که ۷۵ درصد از سهم سبد انرژی استان یزد توسط شرکت گاز تامین می‌شود، اظهار کرد: یزد دهمین استان کشور در بحث مصرف گاز است.

وی پوشش ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۲ درصدی خانوارهای روستایی را از جمله مهمترین دستاوردهای شرکت گاز در استان یزد دانست و افزود: تاکنون ۵۶۴ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند و گازرسانی به ۱۲۵ روستا هم در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز یزد در ادامه با بیان این‌که این استان در بحث شبکه گازی جزو استان‌های سبز کشور است، گفت: اجرای ۱۰ هزار و ۵۱۰ کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب ۲۵۱ هزار و ۴۰۶ انشعاب در سطح استان از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز یزد در محدوده این استان است.

میدانشاهی با بیان این‌که تاکنون هفت هزار و ۸۰۷ واحد صنعتی استان به شبکه گاز متصل شدند، تصریح کرد: گازرسانی به دهستان‌های کوهستانی میان‌کوه و شیرکوه به عنوان یکی از بزرگترین طرح گازرسانی استان، گازرسانی به باقیمانده روستاهای جلگه و فاز اول بنستان شهرستان بهاباد، گازرسانی به صنایع مهریز و کنجکوه از دیگر اقدامات در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعاً ۲۲ طرح گازرسانی با اعتبار ۳۵۲۵ میلیارد ریال در استان در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در ادامه از برنامه‌ریزی ۱۲ طرح با اعتبار  ۲۲۰۵ میلیارد ریال برای سال ۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها یک‌هزار کیلومتر شبکه‌سازی، نصب شش هزار علمک، جذب ۱۷ هزار مشترک جدید،  گازرسانی به ۹۷ روستای واجدالاشرایط، گازرسانی به ۲۶۰ واحد صنعتی تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد با کاهش ۱۸.۵ میلیون لیتر سوخت مایع و ظرفیت‌سازی برای صنایع استان به میزان ۱۲۰ هزار مترمکعب بر ساعت، محقق شود.  

مدیرعامل شرکت گاز استان طرح اصلاح موتورخانه‌ها شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب رسوب‌گیر به عنوان سه اقدام مهم و اساسی این شرکت همزمان با فصل سرما در استان یزد دانست و بیان کرد: مشترکان خانگی و تجاری دارای سیستم گرمایشی موتورخانه می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و نیز  شرکت گاز استان یزد به آدرس www.nigc-yazd.ir جهت ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد گاز گازرسانی روستا نشست خبری مدیرعامل شرکت گاز یزد استان یزد شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان

منصور انصاری   اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع لیوان شیشه ای و بلورجات به ارزش سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و ممنوعیت فعالیت یک ساله شرکت، شخص حقوقی را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این میزان کالا را قبل از خروج از کشور از یک دستگاه تریلی در پایانه مرزی میرجاوه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان