Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@02:38:20 GMT

دردسر خودساخته استقلال! + عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۳۳۵

 به گزارش جام نیوز، محمد نادری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست و شاگرد محمود فکری در این تیم شد. یکی از مسائل مهم این انتقال، انجام مذاکرات لازم برای انتقال این بازیکن بود چون محمد نادری بازیکن تیم کورتریک بلژیک است و با قرارداد قرضی به پرسپولیس آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه استقلال در این رابطه توضیح داده است: مسئولان باشگاه استقلال وقتی دیدند باشگاه پرسپولیس نتوانست رضایت نامه نادری را از باشگاه کورتریک بلژیک بگیرد و با این باشگاه به توافق نرسید وارد عمل شدند و توانستند رضایت نامه انتقال نادری را به استقلال بگیرند. مدافع چپ ۲۴ ساله سابق پرسپولیس که از کورتریک بلژیک به طور قرضی دو فصل در جمع سرخ پوشان بازی می کرد با مذاکراتی که با مسئولان آبی پوشان پایتخت داشت در نهایت پیشنهاد باشگاه استقلال را پذیرفت و با امضای قراردادی یکساله به استقلال پیوست.

 

اما طبق آخرین اطلاعات موجود، خبری از رضایت‌نامه باشگاه بلژیکی مبنی بر انتقال قرضی این بازیکن به استقلال نیست و طبق پیگیری‌ها، باشگاه کورتریک بلژیک می‌تواند با این اتفاق از باشگاه استقلال و محمد نادری شکایت کند.

 

نادر بیات، یکی از نزدیکان باشگاه کورتریک بلژیک در این رابطه توضیح داد: زمانی که قرارداد قرضی نادری با پرسپولیس به پایان رسید، باید به کورتریک بلژیک بازمی‌گشت و آنجا خود را معرفی می‌کرد تا در این رابطه تصمیم‌ گرفته می‌شد. ایشان یک مدیربرنامه‌ای به نام امیرهوشنگ سعادتی داشتند و عملا ایشان وظیفه داشتند که برنامه‌های او را تنظیم کند. الان با این وضعیت باشگاه کورتریک بلژیک می‌تواند به راحتی شکایت کند. قرار است آقای نادری با آقای سعادتی و باشگاه کورتریک بلژیک صحبت‌های لازم را انجام دهند. در هر صورت با این اتفاق زمینه لازم برای شکایت این باشگاه وجود دارد.

 

او ادامه داد: بازیکنان فوتبال ایران در این زمینه خیلی بی‌مسئولیت هستند و با این کارها خود را به دردسر می‌اندازند. فکر می‌کنم حدود ۲۰۰ هزار یورو بابت انتقال نادری باید پرداخت شود. رضایت باشگاه بلژیکی باید از طریق مدیربرنامه‌اش ممکن شود. تا اجازه باشگاه بلژیکی و رقم مورد نظر گرفته نشود، نادری نمی‌تواند برای استقلال بازی کند و باشگاه بلژیکی می‌تواند هم از محمد نادری و هم از باشگاه استقلال شکایت کند. در اروپا وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد می‌بندد تا تاریخ پایان قرارداد،‌ بازیکن حق ندارد جای دیگری برود.

 

بیات در پایان گفت: زمان نقل و انتقالات بلژیک نیز به پایان رسیده است و با این وجود این بازیکن عملا متعلق به کورتریک بلژیک است اما در ایران زمان نقل و انتقالات هنوز وجود دارد و باید دید چه مذاکراتی در این رابطه صورت می‌گیرد. کلید این مساله دست باشگاه کورتریک بلژیک است و باید این باشگاه پول انتقال محمد نادری را دریافت کند تا رضایت‌نامه‌اش را صادر کند. من به باشگاه استقلال این مساله را گوشزد کردم تا هر چه سریع‌تر دست به کار شوند.

 

با توجه به اتفاقات پیش آمده، باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است. تا اینجای کار هیچکدام از مسئولان استقلال برای شفاف‌سازی این مساله پاسخگو نبوده‌اند و مدیران استقلال در حالی که می‌دانستند هنوز رضایت‌نامه این بازیکن صادر نشده است، قرارداد  خود را با این بازیکن رسانه‌ای کردند و با این اتفاق،‌ شاید یک شکایت و یک بدهی دیگر به انبوه بدهی‌های ارزی استقلال اضافه شود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نادری محمد نادری نیوز بازیکن جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی

مدافع چپ استقلال در سالی که گذشت روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد. این در حالی است که او در اولین سال حضور خود در استقلال به یکی از بازیکنان موثر این تیم در مسیر قهرمانی تبدیل شده بود و اعتماد خاص فرهاد مجیدی را همراه خود داشت.

سلمانی در اولین سال حضور خود چهار گل و ۲ پاس گل ثبت کرد و در ۲۹ مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت که در این بین گل‌های مهم و ۳ امتیازی هم برای استقلال به ثمر رساند، پس از جدایی مجیدی و حضور ساپینتو او همچنان گزینه اول سرمربی استقلال بود و در آن فصل هم ۲ گل و ۲ پاس گل در ۲۹ مسابقه به نام خود ثبت کرد.

اما سال ۱۴۰۲ برای او به شکل دیگری پیش رفت و تنها ۶ مسابقه به عنوان بازیکن به میدان رفت و ۱۱ بازی هم به عنوان جانشین در زمین مسابقه حضور پیدا کرد که آماری به مراتب ضعیف‌تر از سال‌های قبل بود و در این حضور‌های کوتاه هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد تا فصل سخت او کامل شود.

عملکرد خوب ابوالفضل جلالی و سبک بازی جواد نکونام اجازه فرصت حضور به این بازیکن نداده است، سلمانی بازیکنی است که بیشتر در فضا حرکت می‌کند و انرژی لازم برای رفت و آمد‌های مکرر و طولانی را در زمین مسابقه از خود نشان نمی‌دهد و این با تاکتیکی که نکونام مدنظر دارد فاصله زیادی دارد.

سال جدید می‌تواند رویکردی متفاوت برای مدافع جپ آبی‌ها باشد و در مسابقات حساس باقی‌مانده نقش تاثیرگذار خود را در این تیم ایفا کند و شانس حضور در جمع آبی‌ها را برای فصل بعد دنبال کند.

سلمانی در سالی که گذشت بدون گل و پاس گل فوتبال خود را به پایان رساند و ۱۴۰۳ می‌تواند ادامه روندی باشد که در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش گرفته بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی