Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه مصرف آب آشامیدنی در تابستان گذشته افزایش یافت گفت:هیچگونه از انتشار اپیدمی کووید۱۹ ناشی از آب آشامیدنی در کشور ثبت نشده که نشان از رعایت بهداشت در تولید و توزیع آب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حمیدرضا جانباز بعدازظهر امروز در کارگروه اطلاع رسانی استانی به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه اقدامات خوبی در تابستان امسال در تهیه و توزیع آب آشامیدنی در سطح کشور انجام شده است اظهار داشت: با اقدامات مهم و موثر مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان‌ها در شهرها و روستا، تابستان امسال با کمترین مشکل سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نیرو از افزایش مصرف  آب آشامیدنی در تابستان گذشته خبر داد و بیان کرد:در تابستان علاوه بر مصرف متعارف، مشکل انتشار ویروس کرونا بر افزایش مصرف آب آشامیدنی افزود که خدمات مدیران و کارکنان صنعت آب درخور تحسین و سپاس است.

 مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا بیان اینکه صنعت آب در فصل تابستان کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساند خاطرنشان کرد: در تولید و توزیع آب با تلاش مدیران و کارکنان و رعایت همه جانبه بهداشت تاکنون هیچگونه از انتشار  اپیدمی کووید19 ناشی از آب آشامیدنی در کشور گزارش نشده که نشان از رعایت بهداشت در تولید و توزیع آب است.

جانبازبا بیان اینکه شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی در اجرای پروژه‌ها ایجاد کرده است افزود: در این شرایط سخت اجرای پروژه‌های عمرانی، تولیدی و سرمایه‌گذاری بدون وقفه ادامه دارد و کارکنان با قوت و تلاش شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی، با تاکید بر توجه به طرح‌های اطلاع‌رسانی در عرصه خدمات رسانی در عرصه‌های صنعت آب و فاضلاب افزود: کمترین سود اطلاع‌رسانی، سبب امیدواری مردم در ابعاد گوناگون می‌شود و در این راستا راه مقابله با یاس‌پراکنی، اطلاع رسانی به موقع به جامعه هدف است.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در صنعت آب و فاضلاب مغفول مانده است تاکید کرد: در این راستا، تقویت روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌‌ها در دستور کار قرار دارد و نمودار سازمانی آنها بازنگری و احیا می‌شود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل: فناوری شیرین‌سازی آب دریا باید بومی‌سازی شود تولید آب از پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر 2 برابر افزایش یافت طرح‌های آب شیرین‌کن به ظرفیت 150 هزار مترمکعب در استان بوشهر اجرا شد

 مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از  استقرار مرکز ارتباط با مشترکان صنعت آب و فاضلاب و همه مردم«CRM» خبر داد و بیان کرد: ارتقا سطح خدمات به مردم در این صنعت بر اساس مطالبات مردم مورد توجه ویژه قرار دارد.

جانباز، تنوع بخشیدن به خدمات، فعالیت‌های دولت الکترونیک، حذف قبوض آب مصرفی مشترکان، استفاده از ظرفیت‌های اصحاب رسانه، فضای مجازی، صوتی، تصویری، تیم‌های رسانه‌ای و پاسخگویی به موقع به انتقادات و مطالبات مردم را از دیگر سیاست‌ها دانست.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب آشامیدنی اطلاع رسانی آب و فاضلاب توزیع آب صنعت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شاهرخی، ظهر سه شنبه در بازدید آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه از باغ شاهزاده ماهان کرمان گفت: ما این آمادگی را داریم که به شبکه‌های تلویزیونی روسیه از مناطق گردشگری کرمان محتوا ارائه کنیم تا این استان را به مردم کشور روسیه معرفی نمایند.

وی افزود: فعالین اقتصادی استان کرمان دوست دارند در رابطه با کشور روسیه فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری برای ۲۸ کشور لغو روادید شده است که یکی از این کشورها، روسیه می‌باشد افزود: لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور به طور متفاوت لغو شده و این یکی از نکاتی است که می‌تواند پایه اصلی تعامل ما با روسیه در استان کرمان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به لغو روادید دوطرفه و استقبالی که در واقع از طرف مردم دو کشور ایران و روسیه انجام می‌شود، سرکنسول و وزارت امو خارجه روسیه این تلاش را انجام دهند که رفت و آمد تسهیل و مردم روسیه به کرمان بیایند.

کد خبر 6079979

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند