Web Analytics Made Easy - Statcounter

« جرد کوشنر » مشاور ارشد کاخ سفید و داماد دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا تلویحاً مدعی شد بسیاری از شهروندان سیاه‌پوست آمریکا نمی‌خواهند موفق باشند. او گفت برای این که سیاست‌های ترامپ موثرتر باشد، سیاه‌پوستان آمریکایی باید بخواهند که موفق باشند.

کوشنر در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت: چیزی که ما در بیشتر جامعه سیاه‌پوست که اغلب آن‌ها دموکرات هستند، شاهدش بوده‌ایم، این است که سیاست‌های رئیس‌جمهور ترامپ می‌تواند به مردم کمک کند تا از مشکلاتی که درباره آن‌ها شکایت می‌کنند، خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او (ترامپ) نمی‌تواند بیشتر از آنچه که خودشان می‌خواهند موفق باشند، خواستار موفقیتشان باشد.

او در ادامه مدعی شد: چیزی که اکنون در کشور شاهدش هستیم تشدید حمایت (از رئیس‌جمهور آمریکا) در جامعه سیاه‌پوستان است زیرا آن‌ها متوجه شده‌اند که همه چیزهای بدی که رسانه‌ها و دموکرات‌ها درباره رئیس‌جمهور ترامپ گفته‌اند، درست نیست و او در واقع (به گفته‌هایش) عمل کرده است.  

این سخنان او در حالی مطرح شده که تنها چند روز به انتخابات آمریکا باقی مانده و در نظرسنجی‌های ملی دونالد ترامپ از رقیب دموکراتش عقب است. «جو بایدن» همچنین در نظرسنجی‌های بسیاری از ایالت‌های کلیدی و سرنوشت‌ساز آمریکا از رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه این کشور پیش است.

میزان مشارکت رای‌دهندگان سیاه‌پوست در انتخابات سال ۲۰۱۶ رکورد کمترین میزان مشارکت در ۲۰ سال قبل آن را شکست و حالا هر دو کارزار انتخاباتی آمریکا به دنبال جلب آرای سیاه‌پوستان آمریکایی هستند.

به گزارش «هیل»، این در حالی است که بایدن با اختلاف از ترامپ در نظرسنجی‌های انجام شده از سیاه‌پوستان آمریکا پیش است. در نظرسنجی روزنامه «نیویورک تایمز-کالج سینا»، ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان سیاه‌پوست گفتند قصد دارند به بایدن رای بدهند یا قبلا این کار را کرده‌اند. در مقابل تنها چهار درصد همین نظر را درباره ترامپ داشتند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جرد کوشنر دونالد ترامپ دونالد ترامپ داماد ترامپ جرد کوشنر سیاه پوستان آمریکایی سیاه پوستان رئیس جمهور موفق باشند سیاه پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد