Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سرمربی باشگاه منچسترسیتی مدعی شد که سیتیزن‌ها در جریان پنجره نقل و انتقالات تابستانی استطاعت خرید یک مهاجم جدید را نداشتند.

سیتیزن‌ها بر این باور بودند که برای جذب احتمالی «لیونل مسی» پیشتاز هستند؛ بازیکنی که بدنبال عملکرد ضعیف بارسا در ماه‌های اخیر از تمایل خود برای جدایی از کاتالان‌ها پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، مرد آرژانتینی در نهایت در نیوکمپ ماندگار شد و دست «پپ گواردیولا» از آخرین گزینه تهاجمی خالی ماند.

و حالا باشگاه انگلیسی بدنبال مصدومیت «سرخیو آگوئرو» و «گابریل ژسوس»، با بحران مهره تهاجمی روبرو شده است.

آگوئرو پیش از این آغاز فصل را به دلیل جراحی زانو از دست داد و در تساوی شنبه سیتی برابر وستهم دچار کشیدگی عضله شد.

و همچنین ژسوس نیز به دلیل مشکل ناحیه ران در دسترس گواردیولا نخواهد بود.

گواردیولا در این‌باره گفت: به این موضوع یعنی یک گزینه تهاجمی دیگر فکر کردیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. باشگاه آنچه در توان داشت انجام داد؛ آنها می‌خواهند دوباره در تیم سرمایه گذاری کنند؛ تیم ما بسیار جوان است.

وی افزود: وقتی تصمیم به خرید یک مهاجم می‌گیرید، گزینه مدنظر باید در سطح گابریل و سرخیو باشد و در نتیجه شما استطاعت این کار را ندارید؛ واقعیت این است.

سرمربی اسپانیایی سیتی تاکید کرد: نمی‌گویم که نمی خواست این کار را انجام دهد؛ آنها می‌خواهند تاجایی که می‌توانند تیمی قدرتمند بسازند اما ما فکر کردیم سرخیو بازمی‌گردد و همچنین انتظار مصدومیت گابریل را هم نداشتیم.

آگوئرو در پیروزی سیتی برابر آرسنال در اوایل ماه جاری به تیم اضافه شد و گواردیولا اذعان داشت که وی از خطر مصدومیت دوباره مرد ۳۲ ساله آگاه بوده است.

گواردیولا در این باره گفت: اگر چهار یا پنج ماه به دلیل مصدومیت زانو قادر به بازی کردن نباشید، در زمان بازگشت خطر مصدومیت دوباره شما  را تهدید می‌کند. سعی کردیم تاجایی که می‌توانستیم این موضوع را خوب مدیریت و مابین ۵۰ تا ۵۵ دقیقه از او استفاده کنیم اما این زمان برای حفظ ثبات او کافی نبود. در دیدار برابر آرسنال می دانستیم که شرایط او خوب نیست اما دستمان خالی بود و مجبور بودیم ۶۰ دقیقه از او استفاده کنیم اما به محض شروع درد در ناحیه عضله به او استراحت دادیم. متاسفانه یک حرکت در دیدار برابر وستهم برای او بدشانسی آورد و مصدوم شد. باید آرامش داشته و امیدوار باشیم هرچه زودتر به تیم بازگردد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری

علی مختاری اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۵۵۷ تخت تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و ۲۳۹ تخت غیردانشگاهی است.

وی افزود: از تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۴۵۳ تخت در بیمارستان هاجر، ۳۸۰ تخت در بیمارستان کاشانی، ۲۰۰ تخت در بیمارستان بروجن، ۱۵۰ تخت در بیمارستان فارسان، ۸۰ تخت در بیمارستان سینا، ۲۳۱ تخت در بیمارستان لردگان، ۴۴ تخت در بیمارستان اردل، ۳۹ تخت در بیمارستان کیار و چهار تخت در مراکز درمانی کوهرنگ و مالخلیفه فعال است.

مختاری اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند کبد غرب کشور با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و انجام ۱۰ عمل جراحی موفق، خرید و ورود بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به استان، راه‌اندازی بخش لیزیک چشم بیمارستان کاشانی با دستگاه لیزر اگزایمر پیشرفته به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

وی بیان داشت: خرید نخستین دستگاه اسپکت‌سیتی پیشرفته به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید اولین دستگاه رادیوتراپی در بخش دولتی استان به ارزش دو هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‌رود.

مختاری ادامه داد: از سال۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در استان جذب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری