Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان یک عملیات‌ مبارزه با قاچاق انسان در ایالات متحده ۱۷۹ نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، در این عملیات گسترده ۴۵ کودک که گزارش مفقودی آنها پیش‌تر اعلام شده بود، نجات یافته و ۱۷۹ نفر نیز دستگیر شدند.

دادستان کل ایالت اوهایو در این باره گفت: ۱۰۹ قربانی قاچاق انسان طی این عملیات نجات یافتند. این عملیات با شرکت بیش از ۵۰ نهاد مجری قانون انجام گرفت که برای هدایت عملیات یورش همزمان در سراسر ایالت همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات سه روزه در سراسر کلومبوس، کلانترهای آمریکایی و افسران مخفی به نجات کودکان در مناطق کویاهوگا،‌ فرانکلین و لوکاس پرداختند. در این عملیات یک دختر ۱۴ ساله که گزارش مفقود شدن او از کلیولند رسیده بود و همچنین یک دختر ۱۵ ساله دیگر که شش ساعت پیش از لانکستر گزارش گم شدن او منتشر شده بود، نجات یافتند.

از سوی دیگر یک پسر بچه ۱۵ ساله دیگر که به علت تیرندازی‌های متعدد و خشونت خانگی حکم دستگیری داشت به گفته مقامات در حالی دستگیر شد که سلاح آماده شلیک در دست داشت. چند کودک مفقود شده دیگر نیز طی عملیات ایست بازرسی خیابانی در ویرجینیایی غربی پیدا شدند.

به گزارش ایندیپندنت، از میان دستگیرشدگان، ۱۵۷ مرد به اتهام واسطه‌گری و نیز جرایم دیگر از جمله حمل سلاح گرم دستگیر شدند. کودکان و قربانیان نجات‌یافته به مراکز خدمات اجتماعی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق انسان پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.

به گزارش خبرآنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد