Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر سه شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با اشاره به ضرورت توجه ویژه به ساماندهی شهرک شهاب گفت: همه دستگاه‌ها بویژه حفاظت محیط زیست و راه و شهرسازی باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا خدشه‌ای به آن مصوّبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم وارد نشود و سریع‌تر سند واحدهای این شهرک به مالکین منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با تاکید بر حمایت همه دستگاه‌های دولتی استان از بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی هم نباید فرصت‌هایی مانند اعطای زمین دولتی را به منزله گرفتن امتیاز تلقی کرده و آن را مشمول مرور زمان کند.

وی افزود: واحدهای بنکدار که زمین‌های خود را تحویل گرفته‌اند باید حداکثر تا پایان امسال و بر اساس فازبندی طرح با نظارت شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به اخذ پروانه بهره برداری اقدام کنند.

سرمست با اشاره به گلایه برخی از واحدها نسبت به کوچک بودن مساحت قطعه‌های واگذار شده گفت: باید زمین‌ها بر اساس متراژ و فعالیت واگذار شوند و وضعیت افرادی که زمین تحویل نگرفته‌اند تا یک سال آینده مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پیشگامی قم در راه اندازی مرکز سرمایه گذاری و تولید گفت: حضور مستمر و مؤثر نمایندگان بخش دولتی در این مرکز می‌تواند موجب هماهنگی دستگاه‌ها و کاهش بروکراسی اداری شود.

استاندار قم افزود: سازمان‌ها و صنایع باید یادگیرنده باشند و از سایر واحدهای فعال الگوگیری کنند و کارآفرینان می‌توانند با تعامل و مشارکت از ظرفیت هم برای پیشرفت و توسعه استفاده کنند.

کد خبر 5057886

منبع: مهر

کلیدواژه: قم استانداری قم بهرام سرمست جهش تولید شهرکهای صنعتی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور

به گزارش خبرگزار مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در مورد اجرای احکام قطعی نیز در فروردین ماه امسال، ۲۱ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور، افزود: نیروهای یگان حفاظت در همه استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد.

کد خبر 6087709 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است