Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رغم تبیین خطرات پیش روی جوانان مهاجر، اما همچنان پای برخی‌ها در میدان بلیت‌های بخت آزمایی باز است و جوانان کشور را به بهانه‌های مختلف مانند خروج از کشور برای زندگی رویایی در آمریکا فریب می‌دهند، موضوعی که از سال‌های گذشته در دستور کار آنها بوده و همچنان در این عرصه قربانی می‌گیرند. برخی از مسئولان نگاه همه جانبه به سلامت مردم ندارند! جان‌باختن ۳۴۶ بیمار در شبانه روز گذشته سکوت در مقابل هتاکان اسلام جایز نیست طی احکام جداگانه از سوی رئیس جمهور؛ رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد/ انتصاب رئیسی به عنوان سخنگوی ستاد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ فردا در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که آلومینیوم همواره رقیبی جدی برای پرسپولیس بوده و به دفعات برابر پرافتخارترین تیم فوتبال ایران برنده شده است تا جایی که در ۹ دیدار قبلی دو تیم، سهم هر یک ۴ پیروزی بوده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در فصل جاری هم دیدار‌های رفت و برگشت دو تیم با نتایج مشابه یک بر صفر به اتمام رسیده که در تهران پرسپولیس برنده شده و در اراک آلومینیوم توسط امیر نوری یک گل استثنایی زد تا تنها شکست پرسپولیس در پایان هفته نهم دور برگشت لیگ برتر از مصاف با آلومینیوم بوده باشد.

نکته جالب در خصوص جام حذفی اینکه دو تیم یک بار در چارچوب جام حذفی برابر هم صف‌آرایی کردند و آلومینیوم اراک فروردین ۱۴۰۱  با مربیگری مهدی رحمتی موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر ۲ پرسپولیس را شکست دهد.حالا هم شاگردان مجتبی حسینی به دنبال چهارمین پیروزی تیم‌شان در اراک هستند تا در پنج دیداری که آلومینیوم میزبان پرسپولیس بوده، آمار پیروزی ۸۰ درصدی را ثبت کنند.  

در سمت مقابل پرسپولیس که همانند استقلال مشکل مالکیت خود را حل شده می‌بیند، پس از شکست در هفته شانزدهم برابر آلومینیوم تنها یک تساوی در دربی را تجربه کرده و تمامی بازی‌های خود را با برتری به پایان رسانده و از لحاظ روحی روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. اوسمار ویرا توانسته پرسپولیس را به طور کامل از بحران خارج و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کند. سیر صعود سرخپوشان محسوس است و بخش عمده‌ای از هواداران تمایل خود را برای تمدید قرارداد سرمربی برزیلی مطرح کرده آند. بدون شک اوسمار با برتری مقابل آلومینیوم ضمن آنکه گربه سیاه تیمش را از پیش رو بر می‌دارد، تیمش را یک گام دیگر به سمت فتح سه گانه پیش خواهد برد.  

اوسمار در بازی با آلومینیوم نمی‌تواند از علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت استفاده کند و احتمالاً وحدت هنانوف که به تازگی تمرین با توپ را آغاز کرده هم بازی نخواهد کرد. تیم آلومینیوم هم ابوالفضل سلیمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. باید دید در دهمین تقابل آلومینیوم و پرسپولیس که باید برنده داشته باشد، کدام تیم در پیروزی‌های رودررو از حریف سبقت می‌گیرد. پرسپولیس که می‌خواهد جبران شکست دو سال پیش را کند یا آلومینیوم که به دنبال ثبت موفقیتی بزرگ است. نکته جالب اینکه امیررضا رفیعی که در چهار دیدار لیگ برتر به جای بیرانوند بازی کرده هنوز دروازه‌اش باز نشده و می‌خواهد این روند را در جام حذفی ادامه دهد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟