Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:55:32 GMT

امباپه اول PSG را قهرمان اروپا کند، بعد برود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۶۴۲

امباپه اول PSG را قهرمان اروپا کند، بعد برود

ستاره سابق تیم ملی فرانسه معتقد است کیلیان امباپه بالاخره پی اس جی را ترک خواهد کرد ولی برای این مهم شرط گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه از سال 2017 برای پی اس جی بازی می کند. ستاره فرانسوی که در آن مقطع مورد توجه رئال هم قرار داشت، در نهایت ترجیح داد به تیم زادگاهش منتقل شود.

 

 

 

 

قرارداد او تا 2022 اعتبار دارد و طبق ادعای فرانس فوتبال او به سران باشگاه گفته است که قصد تمدید ندارد و درخواست کرده تا سال بعد زمینه برای جدایی او را هموار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا او پیشنهاد تمدیدش را نیز رد کرده و ریسک از دست دادن او در تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد وجود دارد.

 رئال مادرید جدی ترین گزینه امباپه محسوب می شود و پس از این باشگاه لیورپول بیشترین شانس را خواهد داشت. در این بین نباید یوونتوس را هم از یاد برد.

 

 

 

 

یوری ژورکائف در مورد جدایی احتمالی کیلیان امباپه گفت:« معتقدم امباپه همیشه شانس و فرصت درست برای انتقال به تیمی بزرگ را خواهد داشت. او حالا جزئی از یک پروژه بزرگ و جاه طلبانه در پی اس جی است و چهارمین سال حضورش در این باشگاه را هم تجربه می کند ولی معتقدم امباپه 10 سال در پاریس بازی نخواهد کرد. او این توانایی را دارد تا در تمام لیگ های معتبر بازی کرده و قهرمان شود. کاری که بازیکنان فرانسوی زیادی انجام نداده اند.

کیلیان فصل قبل تا فینال لیگ قهرمانان رفت ولی متاسفانه قهرمان نشد. امسال هم پی اس جی شانس خوبی برای رفتن به فینال دارد و به نظر من کیلیان ابتدا پی اس جی را قهرمان چمپیونزلیگ کند و سپس به یک باشگاه بزرگ دیگر برود. اینگونه همه راضی خواهند بود.»

 

یوری ژورکایف کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نگاه ها در پاریس و مادرید به کیلیان امباپه و بازی او برابر بارسلوناست. 

ستاره پی اس جی در بازی رفت اصلا خوب نبود و نتوانست مانع شکست 2-3 تیمش شود ولی او امشب یک فرصت دیگر برای جبران خواهد داشت و می تواند ناجی تیمش در ورزشگاه بارسلونا باشد. این شاید آخرین بازی اروپایی او با پیراهن پی اس جی باشد و قطعا خودش چنین چیزی را آرزو نمی کند.

کریستوف دوگاری، یکی از منتقدان همیشگی امباپه، در آستانه بازی برگشت بارسا-پی اس جی گفت: «در فوتبال یک بازیکن حق دارد شب بد باشد و این بخشی از ورزش است. حتی بهترین بازیکنان هم گاهی بد بوده اند. من هرگز کیلیان امباپه را به این بدی ندیده بودم و از همه مهمتر در بسیاری از بازی ها نگرش و تعهد او همیشه عالی بود ولی برابر بارسا کاملا متفاوت کار کرد.»

دوگاری ادامه داد: «فکر می‌کنم اگر امباپه مثل بازی رفت باشد، پاریس شانسی برای صعود نخواهد داشت و بسیاری از پاریسی‌ها با او خداحافظی خواهند کرد. ناراحتی از رفتن او نیز کمتر خواهد بود. آنها این بازی امباپه را نوعی خیانت خواهند دید.»

دیگر خبرها

  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود
  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه