Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه حساب خاص رئیس‌جمهور، عملکرد مالی این نهاد از سال ۹۲ تاکنون و استخدام‌های انجام‌شده صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ طی هفته‌های اخیر حواشی ایجادشده در خصوص تخصیص ۱۲۰ میلیاردی سازمان برنامه‌وبودجه از یک حساب خاص به دانشکده محل کار دختر رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی و همچنین واریز 27 هزار میلیارد تومان به یک «حساب خاص» رئیس‌جمهور در سال 98 باعث شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری جمع‌آوری امضا جهت تحقیق و تفحص از این نهاد را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی؛

تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه انجام می‌گیرد/ حساب‌های به‌دور از حسابرسی در اختیار رئیس‌جمهور و دفترش

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب در رابطه با طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری گفت: اخباری منتشر می‌شود که حساب‌هایی در اختیار شخص رئیس‌جمهور و همچنین دفتر ایشان است که از حسابرسی‌ها به دور هستند و از طرفی مبالغ قابل‌توجهی به این حساب‌ها ورود و خروج دارد که به همین جهت طرح تحقیق و تفحصی از مجموعه تشکیلات ریاست جمهوری مطرح شد.

وی ادامه داد: در این تحقیق و تفحص همچنین گردش حساب‌های در اختیار شخص رئیس‌جمهور که دیوان محاسبات مجلس نیز از واریز مبلغی حدود 27 میلیارد تومان به آن خبر داده است بررسی خواهد شد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تحقیق و تفحص برای این است که منشأ این حساب‌ها مشخص شود و کم و کیف آن‌ها به دست بیاید، همچنین حساب‌هایی در اختیار دفتر رئیس‌جمهور هستند که از این حساب‌های خاص استفاده‌هایی می‌شود و باید تعیین تکلیف شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: همچنین از طرفی در سال‌های اخیر جذب نیرو و استخدام‌هایی در حوزه نهاد ریاست جمهوری رقم خورده که شائبه‌هایی را به دنبال داشته است و موجب شد این طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه حساب خاص رئیس‌جمهور، عملکرد مالی این نهاد از سال 92 تاکنون و استخدام‌های انجام‌شده صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور حساب خاص حساب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم

رئیس جمهور از تلاش دولت برای رفع ناترازی در تولید برق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در حاشیه افتتاح فاز توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، اظهار داشت: 22 هزار مگاوات ناترازی داشتیم که همکاران ما در وزارتخانه‌های نیرو و صمت تلاش کردند که بتوانیم تولید برق داشته باشیم و نیروگاه‌ها فعال شود.

وی افزود: در اقدامی جهادی هشت هزار مگاوات برق داخل مدار تولید شد و به رفع بخشی از ناترازی‌ها کمک کرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: این نیروگاه با ظرفیت 366 مگاوات در حال انجام کار است که با انجام کار جهادی و در زمانی بسیار محدود به نتیجه رسیده که جا دارد از همه عوامل تشکر و قدردانی کنم.

.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی