Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف ۲۰۰ تن تنباکوی تقلبی در تهران اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر دپوی و جمع‌آوری تنباکوی قاچاق در کارگاهی در شهرک گل‌حصار و توزیع آن با برندهای معتبر به بازار، مصرف بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان کرد: در گام نخست تحقیقات پلیسی، نشانی دقیق کارگاه و هویت مالک یا مالکان کارگاه شناسایی و مشخص شد دو مرد با همکاری یکدیگر مقدار فراوانی تنباکوی قاچاق وارد کارگاه کرده‌اند سپس با بسته‌بندی‌های جدید به نام شرکتهای برند، تنباکوهای تقلبی را در بازار مصرف توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد، افزود: دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل کارگاه اخذ شد و تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری هر دو متهم موفق به کشف ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق و تقلبی شدند.

گودرزی تصریح کرد: بازجویی‌های اولیه نشان داد، متهمان با مراجعه به کشورهای همسایه و تهیه تنباکوی ضایعاتی در ابتدا تنباکوهای ضایعاتی را با برچسب تنباکوی اورجینال به صورت قاچاق وارد کشور کرده و پس از انتقال محموله به داخل کارگاه و اضافه کردن انواع انسانسها، تنباکوهای قاچاق و تقلبی را با بسته‌بندی جدید با نام شرکتهای برند به قیمتی ۷۰۰ برابر قیمتی واقعی به قهوه‌خانه‌ها می‌فروختند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تنباکوهای کشف شده را ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند، گفت: به علت حجم بالای تنباکوهای مکشوفه، این اموال در محل کارگاه پلمب و با دستور قضائی تحویل امین شد.

وی خاطرنشان کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ری معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس تهران تنباکوی تقلبی قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل

سردار جواد تقوی گفت: در تداوم اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و تحقق منويات رهبری در حوزه حمايت از توليدات داخلی و دستيابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران پليس امنيت اقتصادی اردبيل با اشرافيت اطلاعاتی از بارگيری آرد قاچاق به يک دستگاه کاميون در شهرک کارشناسان روبروی جايگاه سی‌ان‌جی اطمينان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران پليس امنيت اقتصادی در قالب اکيپ عملياتی به اين آدرس اعزام و موفق به شناسايی و توقيف کاميون شدند.

او از کشف ۱۵ تن آرد قاچاق در بازرسی از کاميون خبر داد و گفت: محموله آرد قاچاق با هدف توزيع خارج از شبکه حمل می‌شد.

تقوی ارزش کشفيات اين عمليات را برابر اظهار نظر کارشناسان ۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعلام و تصريح کرد: کاميون توقيف و به پارکينگ انتقال و يک نفر پس از دستگيری تحويل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • تصویری باورنکردنی از تعارف قلیان به عکس رئیس معبد هندی
  • روش بسیار آسان برای جلوگیری از خواب آلودگی در هنگام رانندگی
  • هشدار دانشمندان درباره نوشیدن آب قبل از خواب
  • برای باهوش‌تر شدن، این مواد غذایی را بخورید
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • شناسایی ۴۰ واحد صنفی متخلف در مازندران
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند