Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:04:20 GMT

شبیخون پلیس اسلامشهر به اراذل و اوباش جنوب غرب تهران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۶۹۴

شبیخون پلیس اسلامشهر به اراذل و اوباش جنوب غرب تهران

سرهنگ مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر از تشدید مقابله با اعمال مجرمانه از قبیل تظاهر مستانه، اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، چاقو کشی، عربده کشی، نزاع و درگیری، قدرت نمایی، اخلال در نظم و امنیت در اسلامشهر خبر داد و افزود: در همین راستا شش نفر از اراذل و اوباش که باعث سلب آسایش شهروندان اسلامشهر شده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اراذل و اوباش دستگیر شده شب گذشته با شکستن شیشه‌های خودروها و مغازه‌ها در خیابان «مهدیه» این شهر به ایجاد رعب و وحشت پرداخته بودند.

کرمی گفت: این اراذل و اوباش به هشت خودرو آسیب رسانده و سه نفر را نیز مصدوم کرده بودند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر افزود: این اراذل و اوباش پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس اسلامشهر به دقت رصد و برابر قانون با آنان به شدت برخورد می‌شود.

کد خبر 5057908

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی کرمی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران دستگیری اراذل و اوباش اسلامشهر ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند