Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:26:54 GMT

گزارش معاون اقتصادی پرسپولیس جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۷۲۳

گزارش معاون اقتصادی پرسپولیس جنجالی شد

در شرایطی که چندی پیش ورزش سه اقدام به انتشار مدارک مربوط به پرداختی کارگزار به باشگاه پرسپولیس کرده بود، بعد از چند روز اکنون این اتهام به معاون اقتصادی باشگاه برای قرار دادن این اسناد روی صفحه شخصی‌اش وارد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس در اتهام مربوط به کارشکنی در خصوص پرداختی‌ها به این باشگاه قرار گرفته بود، با رایزنی‌های صورت گرفته اسناد مربوط به پرداخت به باشگاه در اختیار ورزش سه قرار گرفت که چند روز پیش طی خبری منتشر شد و نشان می‌داد تاکنون نزدیک به 75 میلیارد تومان در اختیار مدیریت قرار گرفته و صرف امور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون اما با گذشت چند روز این اتفاق، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس طی گزارشی از عملکرد مالی باشگاه در خصوص پرداختی‌ها و هزینه‌ها در صفحه شخصی خود در اتهام مربوط به انتشار اسناد باشگاه قرار گرفته است. جالب اینکه در این موشن گرافی اسنادی به نمایش داده می‌شود که پیش از این در ورزش سه نیز از آن رونمایی شده بود. 

 

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مسائل مربوط به پرداختی باقی مطالبات مربوط به برانکو ایوانکوویچ و البته بازیکنان حال حاضر خود است. موضوعی که با توجه به استعفای رسول پناه و خالی بودن صندلی مدیریت این باشگاه باید دید طی روزهای آتی با چه شرایطی همراه خواهد بود تا یحیی گل محمدی و شاگردانش، با تمرکز به دنبال شروع فصل جدید باشند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس ورزش سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره نشست مشترک مجلس و دولت درباره نوسانات نرخ ارز گفت: حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس قرائت می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز  صحن مجلس در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل 85 قانون اساسی در تذکری با تاکید بر عدم ضرورت رسیدگی به این موضوع در ایام پایانی دوره فعلی مجلس گفت: این اقدام در شأن و اقتدار مجلس نیست و طرح مذکور باید در فرصتی مقتضی بررسی شود.

وی در تذکری به هیئت رییسه مجلس تاکید کرد: قرار بود که موضوع مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را در مجلس بررسی کنیم؛ الان وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است. همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز] ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

بدری خاطرنشان کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانونگذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

 محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود