Web Analytics Made Easy - Statcounter

از بازی های پلی آف لیگ چین ظهر فردا دیدار مهمی بین تیم های شیجیاژوانگ اوربرایت و شنزن برگزار خواهد شد. دیداری که نتیجه آن باعث می شود وضعیت یکی از این دو تیم جهت ادامه حضور در سوپر لیگ وخیم شود

در حالی که تیم شیجیاژوانگ اوربرایت تنها یک قدم برای ماندن در سوپر لیگ فاصله داشت، نتوانست از فرصت خود استفاده کند تا در نهایت سرنوشت آن ها به بازی مهم کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، شیجیاژوانگ اوربرایت به مربیگری سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، افشین قطبی، سخت به دنبال برتری در دیدار پیش روست.

افشین قطبی

در سوی دیگر نیز تیم شنزن قرار دارد. تیمی که مدافع فعلی تیم ملی ایران در آن بازی می کند. مرتضی پورعلی گنجی پس از جدایی از لیگ ستارگان قطر این روزها به دنبال اثبات دوباره خود در لیگ چین است. او تاکنون در سه دیدار برای شنزن به میدان رفته و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

مرتضی پور علی گنجی

در دو دیدار رفت و برگشت قبلی تیم شیجیاژوانگ اوربرایت برابر تیم دالیان قرار گرفت. شاگردان قطبی در دیدار رفت توانستند بازیکنان تیمی که رافائل بنیتس را روی نیمکت خود داشت با حساب دو بر یک از پیش رو بردارند. آن ها در دیدار برگشت می توانستند با یک تساوی برابر تیم دالیان به طور کامل خود را از خطر سقوط دور کنند اما این اتفاق نیفتاد و تیم دالیان توانست با برد دو بر صفر و  در مجموع دو بازی به عنوان تیم پیروز خارج شود تا به یکی از رتبه های یازدهم و یا دوازدهم دست پیدا کند و افشین قطبی و تیمش راهی یک پلی آف دیگر شوند.

آن ها حالا باید به مصاف تیم شنزن در دو دیدار رفت و برگشت بروند. تیمی که با مدافع ایرانی خود در پلی آف قبلی روبروی تیم تیانجین (تیم سابق پور علی گنجی) قرار گرفت و آن ها هم در مجموع دو بازی نتوانستند به برتری برسند و به همین دلیل حالا باید برابر شیجیاژوانگ اوربرایت قرار بگیرند. به این ترتیب دیدار رفت این دو تیم از ساعت 11 فردا (چهارشنبه) آغاز می شود.

نکته مهم درباره قطبی و تیمش اینکه آن ها پس از برتری در بازی های لیگ دسته اول چین موفق شدند برای اولین بار در تاریخ خود به سوپر لیگ و بالاترین سطح فوتبال چین صعود کنند. آن ها پس از آغاز بازی های سوپر لیگ توانستند نتایج بسیار خوبی بگیرند و حتی تا رده سوم جدول رده بندی مربوط به گروه خود نیز رسیدند اما در ادامه بازی ها و فشردگی برنامه مسابقات باعث شد تا آن ها قوای خود را از دست بدهند. تیمی که بسته شده ابدا قابل قیاس با دیگر تیم های بزرگ حاضر در سوپر لیگ نیست و به این ترتیب اگر آن ها بتوانند از یکی از دو شانس پیش رو استفاده کنند و در نهایت در سوپر لیگ ماندگار شوند، با توجه به بازیکنانی که به وضوح ضعیف تر از تیم های مهم حاضر در لیگ  هستند، می توان گفت قطعا نتیجه فوق العاده ای برای آن ها بوده نمره قبولی در این بازی های سخت و فشرده را برای تیم شیجیاژوانگ اوربرایت به همراه خواهد داشت.

هر یک از دو تیم شنزن و شیجیاژوانگ اوربرایت در صورتی که بتوانند در مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری برسند، خود را به رده های سیزدهم و یا چهاردهم  سوپر لیگ می رسانند. اما تیمی که در نهایت شکست بخورد می تواند از اخرین شانس خود استفاده و به همین دلیل باید با یکی از تیم های صعود کننده از لیگ دسته اول به رقابت بپردازد تا با برتری برابر آن ها در سوپر لیگ به بازی بپردازد. 

 

همچنین بخوانید:

افشین قطبی به دنبال دومین شکست رافائل بنیتس

تیم سابق پورعلی گنجی، او و شنزن را به سقوط نزدیک کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شیجیاژوانگ اوربرایت سوپر لیگ افشین قطبی دیدار رفت بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان