Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه اردن ضمن هشدار درباره قدرت گرفتن تروریست‌ها در جنوب سوریه بر لزوم افزایش تلاش‌های بین المللی برای حل بحران این کشور تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش خبرگزاری اردن، ایمن الصفدی در دیدار امروز خود با هیاتی از روسیه که شامل مقامات عالی‌رتبه از وزارتخانه‌های خارجه و دفاع این کشور از جمله الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رییس جمهور آن بودند، خواستار افزایش تلاش‌های بین‌المللی برای دست‌یابی به راهکاری سیاسی مورد قبول سوری‌ها برای بحران این کشور شد و درباره قدرت‌گیری مجدد برخی گروهک‌های تروریستی در جنوب سوریه هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه اردن با تاکید بر اهمیت دست‌یابی به راه‌حلی برای سوریه که یکپارچگی و تمامیت ارضی این کشور را تضمین کند، گفت: ثبات و امنیت سوریه باید دوباره به آن بازگردانده شود.

بیشتر بخواانید: اخبار مربوط به تحولات سوریه را اینجا بخوانید

وی افزود: این راه‌حل باید منجر به خروج همه نیرو‌های بیگانه از سوریه، نابودی تروریسم و فراهم شدن شرایط برای بازگشت اختیاری آوارگان به کشورشان باشد.
وزیر خارجه اردن تصریح کرد: تداوم کمک‌های بین‌المللی لازم از کشور‌های میزبان آوارگان سوریه به ویژه در شرایط بی سابقه انسانی و پزشکی کنونی که کرونا همه جا را فراگرفته، ضروری است.

ایمن الصفدی در ادامه اظهارات خود ضمن اشاره به اهمیت همکاری و هماهنگی با روسیه برای بیشتر کردن تلاش‌ها جهت پایان دادن به بحران سوریه، بر ضرورت تثبیت ثبات در این کشور و ارائه کمک‌های انسانی لازم برای کاهش درد و رنج سوری‌ها در مناطق محتاج کمک، مخصوصا در جنوب سوریه تاکید کرد.

وزیر خارجه اردن همچنین با اشاره و هشدار به تلاش برخی از گروهک‌های تروریستی برای بازسازی قدرت و نفوذ دوباره خود در جنوب سوریه، اظهار کرد: که اردن همه اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و منافع خود به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات سوریه لردن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات سوریه وزیر خارجه اردن بین المللی جنوب سوریه تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود

وزیر خارجه مصر با اشاره به اینکه نواز غزه به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شده است، تاکید کرد که باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود.

به گزارش مشرق، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: ما انتظار حمایت‌های بین‌المللی بیشتری از آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) را داریم.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، شکری گفت: نوار غزه به منطقه‌ای غیر قابل سکونت تبدیل شده است.

وزیر خارجه مصر در ادامه نیز تاکید کرد: باید از تشکیل کشور فلسطین جهت پایان دادن به درگیری در منطقه حمایت شود.

او همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا هیچگونه اقدام نظامی را در رفح در پیش نگیرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد چین شد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • اردن: حمله به رفح چیزی جز قتل عام نخواهد بود
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند