Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:44:29 GMT

۱۳هزار هکتار از اراضی دولتی در کاشان رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۸۳۰

۱۳هزار هکتار از اراضی دولتی در کاشان رفع تصرف شد

گروه استان‌ها - رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان ضمن اشاره به آزادسازی ۱۳هزار هکتار از اراضی دولتی شهر کامو کاشان گفت: ارزش اراضی آزاد شده ۲۷ میلیارد ریال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مجتبی آراسته بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آزادسازی اراضی دولتی واقع در کامو از توابع شهرستان کاشان اظهار داشت: یک مورد تعرض به اراضی ملی به وسعت 13هزار و 500 متر مربع به ارزش 27 میلیارد ریال با هوشیاری یگان حفاظت، دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به جمع‌آوری آثار رفع تصرف افزود: در این زمینه یگان حفاظت اراضی استان اصفهان همکاری بسیار خوبی داشتند و این رفع تصرف نیز به صورت فوری و در اسرع وقت انجام شد و کلانتری شهر جوشقانی کاشان نیز همکاری بسیار خوبی با عوامل راه و شهرسازی داشتند.

زمین 10 میلیارد ریالی منابع طبیعی در استان زنجان رفع تصرف شد45 هزار متر مربع اراضی ملی ‌اردکان رفع تصرف شدگزارش| زمزمه‌های تلاش سودجویان برای تصرف مجدد خیابان آزادشده در قشم

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ضمن اشاره به اجرا شدن آسفالت باقیمانده محور دوم جاده کاشان - بادرود ابراز داشت: با اجرایی شدن باقیمانده این جاده و تکمیل آن 21 کیلومتر باقیمانده این جاده تکمیل و قابل بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تکمیل این جاده از کاهش تصادفات در محور بادرود کاشان و بالعکس جلوگیری می‌شود، گفت: تنها هشت کیلومتر از دو بانده شدن محور بادرود کاشان مانده است که با سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل این محور اقدامات لازم صورت پذیرفته و مقرر شد تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/801 /ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه و شهرسازی ضمن اشاره رفع تصرف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیان‌بار زمین‌خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا یک تیم از مأموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای «ده لوءلوء» اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند افرادی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پس از جمع‌آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد.

وی ادامه داد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه بالغ بر هزار و دویست میلیارد ریال ارزش داشتند، به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین‌خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

کد خبر 747553

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک