Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر سه شنبه مرکز خبر جمکران، ابراهیم صدوقی اظهار داشت: قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی مسجد جمکران در چهارمین گام فعالیت خود پس از ماه های شعبان، رمضان و دهه ولایت از نهم ربیع الاول سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج) تا هفدهم ربیع الاول ولادت با سعادت رسول خدا (ص) طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در گام نخست فعالیت این قرارگاه بالغ بر۲۰ تُن گوشت و ۵۰۰ هزار پُرس غذای گرم بین فقیران و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد بیان کرد: هدف اصلی این گونه فعالیت ها در مسجد مقدس جمکران هم افزایی گروه های جهادی جهت ارائه مطلوب خدمات اجتماعی و انسجام ظرفیت های مردمی برای کمک رسانی به محرومان جامعه و ایجاد شبکه تعاملی خدمات اجتماعی با رویکرد رفع فقر و محرومیت و دمیدن روح مهدوی در جامعه است.

وی ادامه داد: جمکران در گام جدید با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) بسترسازی مناسبی را برای مشارکت آحاد مردم با هر توان مالی در این امر مبارک انجام داده است.

صدوقی با اشاره به اینکه برای توزیع گوشت قربانی توسط مشارکت کنندگان نیز تمهیداتی صورت گرفته و شرایطی وجود دارد که در صورت درخواست قربانی کنندگان اعلام می شود گفت: برای افراد عادی نیز که در این ایام اقدام به قربانی با هدف توزیع برای مردم مستضعف کنند توسط مسجد جمکران شرایط مشارکت در نظر گرفته شده است.

بانیان و خیرین می توانند با شماره گیری# ۳۱۳*۷۸۰* در این طرح مومنانه شرکت کنند. همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۳۱۰۴۳۰ بانک ملت به نام مسجد مقدس جمکران برای واریز وجوه نقدی در نظر گرفته شده، ضمناً عزیزانی که نذر گوسفند قربانی دارند می توانند با شماره ۳۷۲۵۴۷۰۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها قم کمک های مردمی همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کمک های مردمی همدلی قم کمک های مردمی همدلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان