Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:02:52 GMT

ال کلاسیکو را باختیم ولی برای من تازه شروع ماجراست

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۸۹۳

ال کلاسیکو را باختیم ولی برای من تازه شروع ماجراست

ستاره آمریکایی جدید بارسلونا می گوید اهداف بلندی در این باشگاه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه در نوکمپ، شاگردان رونالد کومان نتوانستند در دیدار حساس برابر رئال مادرید عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهند و همین موضوع باعث شد که آنها با نتیجه 3-1 شکست را پذیرا شوند.

 

 

 

 

در حالی که برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که سرمربی هلندی بارسا از سرجی روبرتو در جناح راست خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد اما او خرید جدید این تیم یعنی سرجینیو دِست را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد تا این بازیکن به اولین بازیکن آمریکایی تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرجینیو نمایش بسیار خوبی هم داشت و بالاتر از مسی بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

 

او در مصاحبه با ESPN و در مورد باخت برابر رئال گفت:« بله؛ متاسفانه ال کلاسیکو را باختیم و این اصلا اتفاق خوبی برای ما نبود ولی برای من این تازه شروع ماجراست. هدفم کسب جام های زیاد با بارسلوناست و امیدوارم در این باشگاه فوق العاده بزرگ و باشکوه، به اهدافم برسم.»

 

 

 

 

سرجینیو ادامه داد:« بارسا را انتخاب کردم تا هر هفته برابر بهترین ها بازی کنم. در تمرینات نیز بهترین های دنیا را هر روز می بینم و کار با آنها شگفت انگیز است. معتقدم در بارسا فضا برای پیشرفتم مهیاست و در مسیر درستی قرار دارم. عاشق چالش های بزرگ هستم و از بازی برای بارسا لذت می برم.»

 

 

ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!