Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان برنامه و بودجه مبلغ ١١ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را برای تسویه کلیه معوقات کارانه کادر درمان و آموزش پزشکی تا اول آبان‌ماه امسال به وزارت بهداشت اختصاص داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، اگرچه «کارانه کادر درمان» باید از محل درآمد‌های اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی تامین شود، اما به دلیل کاهش این درآمد‌ها در سایه شیوع ویروس کرونا، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مدافعان سلامت وعده داده بود که این موضوع را رفع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در ادامه پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان برای تامین بودجه معوقات کارانه کادر درمان (تا پایان سال ٩٨)، عصر امروز «محمد باقر نوبخت» پنج هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان دیگر از محل منابع صندوق توسعه ملی را برای این منظور اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: نامه نوبخت به وزیر بهداشت برای پرداخت فوق‌العاده ویژه کادر درمان

رییس کل بانک مرکزی همچنین امروز گفت: تاکنون معادل ریالی ۶۰۰ میلیون یورو بابت هزینه‌های مقابله با بیماری کرونا به حساب خزانه واریز شده است تا در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

«عبدالناصر همتی» افزود: به زودی معادل هشت هزار میلیارد تومان دیگر نیز به حساب خزانه واریز می‌شود تا به وزارت بهداشت پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه کادر درمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کادر درمان سازمان برنامه و بودجه میلیارد تومان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند

 سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: با وجود اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم اما متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تنها نیمی از این اعتبار هم اختصاص یافت.

وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می شود.

میرمحمدی یادآور شد: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل