Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد که به دلیل انتقاد از فدراسیون فوتبال محروم شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن و مدیرعامل کنونی فولاد خوزستان که در سال‌های اخیر همیشه عضو مجمع فدراسیون فوتبال بوده امروز با دستور کمیته اخلاق  از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در سال‌های گذشته همیشه جزو منتقدین فدراسیون فوتبال به حساب می‌آمده و اخیرا در جریان اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و حاشیه‌های انتخابات بیشترین انتقاد را به وضع موجود وارد دانسته بود. 

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره حکم کمیته اخلاق عنوان کرد: دو روز پیش نامه‌ای از کمیته اخلاق به باشگاه صادر شد، وقتی که خواستم علت این نامه را جویا شوم با اسدی و دبیر کمیته اخلاق تماس گرفتم اما آنها در دسترس نبودند و در این باره با آقای شربتی صحبت کردم و دلیل این نامه و احضار من به کمیته اخلاق را مصاحبه مردادماه من دانستند. گفتند که من در مردادماه علیه فدراسیون مصاحبه کرده‌ام. من در آن مصاحبه گفته بودم تا زمانی که تاج در فدراسیون فوتبال بوده این فدراسیون مقداری نظم و انضباط داشته است اما حالا با بلاتکلیفی همان یک ذره نظم و انضباط را هم ندارد و دچار سردرگمی شده است. به من گفتند که این صحبت مصداق تشویش اذهان عمومی است، درواقع برای انتقاد از فدراسیون  فوتبال محروم شده‌ام. 

وی تصریح کرد: امروز دوباره دلیل دیگری را برای من آوردند، من اخیرا گفته بودم گویا متولیان فوتبال مرده‌اند که مردم برای اعتراض به مجلس می‌روند و هیچ برنامه‌ای برای کنترل اتفاقات داخل فوتبال وجود ندارد. دلیل دیگری را هم که آورده بودند این بود که گفتند چرا من علیه بازگشت اصفهانیان به کمیته داوران عکس‌العمل بد نشان دادم. همه این موارد را مصداق تشویش اذهان عمومی دانستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه به نظر می‌رسید صدور چنین رایی دور از ذهن بود، یادآور شد: برای من چنین حکمی خیلی دور از ذهن نبود اما مسئله این است که بدون اینکه ما لایحه‌ای را به کمیته اخلاق بفرستیم و یا اینکه در جلسه شرکت کنیم اقدام به صدور این رای شده است. آیا اطلاع‌رسانی وضع موجود فوتبال ما و دفاع از حق و حقوق فوتبال و هواداران تشویش اذهان عمومی است؟ آقای اصفهانیان در همین فدراسیون برکنار شده است و حالا دوباره بازگشته است و آیا کسی نباید هیچ اعتراضی بکند؟ از چه زمانی تا الان اعتراض کردن تشویش اذهان عمومی است؟ آن هم اعتراضی که برای گرفتن حق جامعه فوتبال است؟ 

محرومیت سعید آذری از فعالیت فوتبالی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تشویش اذهان عمومی فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد