Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکزاد اظهار کرد: نشست پیگیری اجرای پروژه‌های زیرساختی استان اردبیل با حضور نمایندگان استان، مسؤولین وزارت راه و شهرسازی، بانک ملی، بانک مرکزی، قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار اردبیل برگزار شد و تصمیماتی برای این پروژه‌ها اتخاذ گردید.

وی افزود: در این نشست مقرر شد طی ۱۰ روز آینده قسط اول فاینانس ۴۰۰ میلیارد تومانی مرحله دوم بانک ملی به پروژه راه‌آهن اردبیل و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر سال ۹۸ رئیس جمهور به پیمانکاران پرداخت شود و تا پایان دولت پروژه راه‌آهن افتتاح گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهاربانده کردن جاده سرچم از سمت سرچم آغاز می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی چهاربانده کردن ۴۵ کیلومتر از مسیر جاده اردبیل - سرچم از سمت سرچم با هزینه اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شود.

نیکزاد بیان کرد: علاوه بر این، در این نشست مقرر شد تا اقدامات لازم و تامین زمین توسط استانداری برای اولین سرمایه‌گذاری شرکت شیر پگاه در استان اردبیل جهت احداث کشت و صنعت و دامپروری ۳۰۰۰ راسی و تاسیسات تولید لبنیات با سرمایه‌گذاری حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی با اولویت شهرستان نیر و یا نمین انجام و همچنین برای ایجاد نمایندگی شیر پگاه در استان اردبیل اقدام شود.

وی با اشاره به سایر تصمیمات و مصوبات این نشست گفت: وزارت راه مطالعات احداث تونل در جاده پونل - خلخال را انجام می‌دهد و پرداخت ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای پروژه کلور - درام ابلاغ شده و همچنین استانداری اقدامات لازم را در زمینه جاده هشجین به جاده اصلی اردبیل - سرچم انجام‌ می‌دهد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی نیکزاد اردبیل بانک مرکزی بودجه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سرچم پگاه خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار