Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - براساس نظرسنجی رسمی وب‌سایت رگولاتوری، ایرانسل، رتبۀ برترین ارائه‌دهندۀ خدمات اینترنت بی‌سیم ثابت از نگاه کاربران را به دست آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به 6 ماهۀ نخست سال 1399، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبۀ نخست را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص 12.52 و رتبۀ نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز در رتبۀ دوم قرار گرفته است.
«سامانۀ ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزۀ سرویس‌های فناوری اطلاعات» از وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره‌ای می‌توانند از این طریق، میزان رضایت خود را از شرکت خدمات‌دهنده، ثبت کنند.
ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) خود را به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهندۀ این خدمات در ایران، مرداد ماه 1395 به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرد. اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تأمین اینترنت سازمان‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه گفت: گا‌هی برای رفع نقاط کور اینترنت در برخی شهر‌ها، شهرداری و یا مردم معارض می‌شود و با راه‌اندازی دکل در کنار محل سکونتشان مخالفت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان با بیان اینکه متاسفانه معارضات سرعت کار را کاهش می دهد و موجب جلوگیری از توسعه طرح های مخابرات می شود از دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری‌ها همکاری لازم برای توسعه شبکه اینترنت داشته باشند. وی افزود: طراحی شبکه سیار ما قبلاً برای یک شهر با ساختمان‌های یک طبقه یا دو طبقه بوده است، اما اکنون در سطح شهر یاسوج ساختمان‌های ۵ تا ۱۰ طبقه وجود دارد این موارد باعث می‌شود که پوشش با مشکل رو به رو شود و شاهد نقاط کور اینترنت در شهر یاسوج باشیم. مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک سری افزایش ارتفاع دکل در دستور کار است و یک سری جا به جایی دکل را داریم که با این کار‌ها نقاط کور پوشش داده می شود. خالق پناه بیان کرد: مثلاً در خیابان معلم‌ها، شهرک جهاد، امامت ۱۴، امامت ۷، کاشانی ۱۰ و شهادت ۱۱ از جمله نقاطی هستند که یا در حال افزایش ارتفاع دکل و یا جا به جایی دکل هستیم.

دیگر خبرها

  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات