Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مرتضی محمودوند گفت: بیمه سلامت ایران در دوران کرونا حمایت تمام قد خود را در راستای خدمات دهی از بیماران کرونایی انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت لرستان، مرتضی محمودوند افزود: بیمه سلامت ایران در دوران کرونا حمایت تمام قد خود را که حدود 90 درصد هزینه های بستری بیماران کرونایی را پرداخت می کند، انجام داده و در این راستا بیمه سلامت لرستان به خوبی و به موقع اقدام و هزینه‌های مربوطه را پرداخت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی بیان کرد: دراوایل کرونا بیمه سلامت با صدور دفترچه برای افرادی که فاقد دفترچه بودند سریعاً به صورت الکترونیکی تمدید کرده و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کار مردم را با تمدید دفترچه ها به نحو احسن انجام داده است.
وی تصریح کرد: تعداد داروهایی که ستاد درمان کرونا تعیین کرده بیمه سلامت توانسته آنها را در تعهد خود بیاورد و تقریباً 90 درصد هزینه‌های بیماران کرونایی را پرداخت کند که این موضوع در این برهه زمانی و خاص و در راستای کمک به مردم،قابل ستایش است.
محمودوند اظهار داشت: عملکرد بیمه سلامت به خصوص در استان لرستان قابل قبول است و توانسته با ارائه خدمات دهی به مردم در حوزه نظام سلامت نمره عالی بگیرد که انشاءالله این روند همچنان ادامه داشته باشد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیماران کرونایی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه ۱۲ هزار از اتباع خارجی غیر آسیب پذیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر در پاسخ به این پرسش که هزینه حق بیمه اتباع به چه صورتی تامین می‌شود گفت: تعداد ۹۵ هزار نفر از اتباع خارجی آسیب پذیرتحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار گرفته اند که هزینه حق بیمه آنان از سوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تامین و پرداخت می‌گردد و دولت جمهوری اسلامی هیچ تعهدی نسبت به پرداخت حق بیمه آنان ندارد.
مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: تعداد ۱۲ هزار نفر از اتباع خارجی غیر آسیب پذیر تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار دارند که حق بیمه آنان رأساً توسط خود بیمه شده تبعه خارجی پرداخت می‌گردد.
وی تصریح کرد: تعداد ۴۲ هزار نفر از اتباع خارجی آسیب پذیر نیز به دلیل همزیستی با ایرانیان و به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار و تاثیر آنها بر سلامت ایرانیان، با اعتبار محدود دولتی تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفته اند.
شایانفر تاکید کرد: اخیرا نیز تفاهمنامه‌ای با سازمان ملی مهاجرت منعقد گردید که بر اساس آن، تمدید مجوز اقامت اتباع مجاز، به پرداخت مستقیم حق بیمه از سوی فرد تبعه خارجی و برقراری پوشش بیمه سلامت منوط گردیده است.
مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، در پاسخ به این پرسش که افغان‌ها تحت پوشش کدام صندوق هستند اظهار داشت: اتباع خارجی تحت پوشش صندوق سایر اقشار سازمان بیمه سلامت می‌باشند و حق بیمه اتباع خارجی بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه قریب به ۹۰ درصد بیشتر از ایرانیان تعیین گردیده است.

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • سازمان ملل هزینه حق بیمه اتباع آسیب‌پذیر را پرداخت می‌کند
  • جزئیات پوشش بیمه‌ای اتباع خارجی در ایران
  • پرداخت حق بیمه ۱۲ هزار از اتباع خارجی غیر آسیب پذیر