Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@20:06:42 GMT

بازداشت مأمور کلانتری در پرونده مرگ مرد مشهدی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۰۱۴۹

بازپرس دادسرای نظامی خراسان رضوی دستور بازداشت مأمور کلانتری در پرونده مرگ جوان مشهدی را صادر کرد.

به ‌گزارش برنا، مهدی اخلاقی، دادستان نظامی خراسان اعلام کرد: مأمور متخلف در ماجرای مشهد با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد. از دو مأمور دیگر کلانتری هم که مقتول را به کلانتری منتقل کرده‌اند، تحقیق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهود و مطلعان نیز در حال تحقیق هستیم تا حقیقت ماجرا روشن شود.این در حالی است که دستور نمونه‌برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی نیز صادر شده است.

روز 27 مهر گزارش یک درگیری خانوادگی به مأموران کلانتری کاظم آباد مشهد اعلام شد. وقتی مأموران به محل رفتند مشخص شد داماد یک خانواده که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشته به خانه پدرزنش رفته و با شکستن شیشه‌های در خانه و خسارت به خودروی آنها ایجاد مزاحمت و درگیری کرده است.

بدین ترتیب مأموران کلانتری مرد جوان را دستگیر و به یک میله آهنی در کوچه دستبند زدند. اما بر اساس تصاویر فیلمی که از این ماجرا در فضای مجازی منتشر شده مأمور پلیس با شوکر به بدن این مرد زده و به گفته شاهدان و برادرش به‌صورت وی اسپری فلفل نیز زده‌اند که حالش بد شده و قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد جوان خانواده وی شکایت کرده و خواهان رسیدگی به این ماجرا و روشن شدن علت مرگ وی شدند و پرونده‌ای در دادسرای نظامی تشکیل شده است.

سردار «محمد کاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: پس از انتشار فیلم این درگیری در فضای مجازی دستور ویژه به رئیس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات آغاز شده است. پلیس مقید به اخلاق مداری و قانون محوری است و احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ بازداشت پرونده مرگ مرد مشهدی علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع و اخذ رشوه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  عباس پوریانی اظهار کرد: یک متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائم‌شهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: این متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌های تمام بهار آزادی توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند