Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروزه هیچکس جرأت نگاه چپ به ما را ندارد گفت: ریشه تبعیض و فساد ضعف عملکرد در ساختار اداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه‌های مجازی با تاکید بر بهره‌گیری از فضای رسانه‌ها جهت حل مشکلات جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها نباید به‌دنبال اختلاف افکنی باشند بلکه باید بتوانند از ظرفیت و توان خود جهت پیدا کردن راه‌حل مشکلات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه جریان باطل ضد عدالت، ضد حق و کثیف است خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همواره حق و باطل در صحنه نبرد با یکدیگر بودند و ما وظیفه داریم که برای تسریع در ظهور امام عصر(عج) تمدن جهانی اسلام را برپا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه نسل جدید وظیفه دارد که از آرمان‌های انقلاب صیانت کند تصریح کرد: دشمنان با تمام توان و تجهیزات خود برای نابودی انقلاب تلاش می‌کنند و امروزه نوبت جوانان است که برای تحقق آرمان‌های انقلاب در دنیا تلاش کنند.

اراده سپاه پاسداران برای محرومیت‌زدایی در گیلان/ مشکل محله‌های محروم بررسی می‌شودنماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: دستگاه قضایی با ناهنجاری‌های اجتماعی قاطعانه برخورد کندگیلان| «لاک‌پشت» به‌زودی روی آنتن شبکه باران می‌رود

سردار عبدالله‌پور ریشه تبعیض و فساد را ضعف عملکرد در ساختار اداری دانست و بیان کرد: اگرچه در مواردی نقطه ضعف داریم اما انقلاب در حوزه دفاعی بسیار خوب عمل کرده و به درجه‌ای رسیدیم که هیچکس جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان در صدد تغییر فکر بشر هستند و انقلاب باید با این پدیده مبارزه کند افزود: امروزه ما وظیفه داریم که از فضای رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و اجازه ندهیم که جریان باطل از این فضا برای رسیدن به مقاصد شود شوم خود بهره گیرد‌. 

وی با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید به دنیا نشان دهند که جریان حق درصدد تحقق عدالت است عنوان کرد: ملت ایران با وجود تمام سختی‌ها و دشمنی‌ها همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند و همین موضوع نیز رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران به قدری زیاد است که هیچ کشوری به‌جز ما توان مقابله با آن را ندارد خاطرنشان کرد: ملت ما و به‌ویژه گیلانی‌ها در شرایط سخت مانند شیوع ویروس کرونا با تمام توان ایستادگی کردند و سختی‌ها را زیر پا گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان احداث یک ساختمان 8 طبقه در بیمارستان رازی رشت توسط سپاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام جهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی و افزایش زیرساخت‌های بهداشت و درمان گیلان است و ما در دوران کرونا نیز اقدامات بسیاری خوبی را با کمک مردم و خیرین انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه گیلان در 4 روز 2 میلیون نفر از مردم استان را در ایام کرونا غربالگری کرد عنوان داشت: علاوه بر ضد عفونی مستمر اماکن، در طرح مواسات نیز 89 میلیارد تومان برای کمک به محرومان هزینه کردیم تا باری از دوش مردم نیازمند در ایام سخت برداشته شود.

انتهای پیام/613/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه قدس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.
همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند