Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@04:51:01 GMT

راه اندازی صفحه توئیتری سفیر ایران در یمن

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۰۲۴۲

راه اندازی صفحه توئیتری سفیر ایران در یمن

به گزارش افکارنیوز،

حسن ایرلو سفیر جدید ایران در یمن که امروز استوارنامه خود را تقدیم هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی کرد، صفحه توئیتری خود را نیز راه اندازی کرد.

ایرلو از دیپلمات‌های باسابقه وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران است. وی متولد 1959 از شهر ری است که مسئول میز یمن در وزارت امور خارجه ایران پس از آغاز جنگ در سال 2015 در یمن، هماهنگ کننده کمک‌های انساندوستانه ایران به یمن پس از آغاز جنگ (اعزام هواپیماهای کمک رسانی و کشتی نجات و پس از آن کمک رسانی با هماهنگی سازمان ملل) و معاون دستیار ویژه وزیر خارجه در امور یمن طی سال‌های (1399-1394) و سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران از  دیگر فعالیت‌ها و سوابق ایرلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استوارنامه صفحه توئیتری یمن استوارنامه سفیر جدید صفحه توئیتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد

استفان سژورنه وزیر خارجه فرانسه اظهار کرد: از وزارت خارجه خواستم فردا سفیر ایران را فراخواند.

از سوی دیگر وزارت امور خارجه انگلیس در تداوم حمایت‌های بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی، کاردار سفارت ایران در لندن را به این وزارت‌خانه دعوت کرد تا مواضع لندن را درباره پاسخ نظامی ایران به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تکرار کند.

این در حالی است که سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات این کشور‌ها در قبال پاسخ متقابل ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان به وزارت امور خارجه احضار شدند.

ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسوولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه‌ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی را انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است، اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جمهوری چک سفیر ایران را احضار کرد
  • بلژیک سفیر ایران را احضار کرد
  • احضار سفرای ایران در چند کشور اروپایی
  • احضار سفرای ایران در بلژیک و جمهوری چک
  • این کشوراروپایی سفیر ایران را احضار کرد
  • این کشوراروپایی هم سفیر ایران را احضار کرد
  • آلمان سفیر ایران را احضار کرد
  • سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد
  • انگلیس دیپلمات ایران را احضار کرد
  • اردن سفیر ایران را احضار کرد