Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:12:35 GMT

خبر خوش برای افراد شاغل در دستگاه‌های نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۰۲۵۶

خبر خوش برای افراد شاغل در دستگاه‌های نیروهای مسلح

خبرگزاری تسنیم: علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در تشریح جزییات جلسه عصر امروز (سه شنبه 6 آبان ) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بررسی سوال عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه از وزیر دفاع درباره پرداخت حق مناطق جنگی به 60 هزار نفر از افراد شاغل در دستگاه های نیروهای مسلح در دستورکار امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه عنوان شد که پرداخت حق مناطق جنگی به افراد شاغل در دستگاه‌های نیروهای مسلح در قانون برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته اما تاکنون به این افراد پرداخت نشده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: در این نشست مقرر شد که با مشارکت کمیسیون اجتماعی مجلس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای پرداخت حق مناطق جنگی به این افراد تا یک ماه آینده اقدام شود.

بابایی با بیان اینکه بررسی وضعیت افرادی که در شیوع کرونا شغل خود را از دست داده‌اند و تحت پوشش هیچ کدام از بیمه‌ها هم قرار ندارند دستورکار دیگر امروز کمیسیون بود، گفت: در این نشست قرار بر این شد که دولت و سازمان تامین اجتماعی سازوکاری برای حمایت از این افراد طراحی کنند و در نهایت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و سازمان تامین اجتماعی توافق کردند که ظرف مدت یک هفته برای حمایت از یک میلیون و دویست هزار نفری که آسیب دیده از کرونا هستند، ساز و کاری فراهم کنند که آنها بر اساس آن مورد حمایت دولت قرار گیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگاه های نیروهای مسلح کمیسیون اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی(طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند) با رأی قاطع نمایندگان گفت: تصویب این طرح، هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی بود که امروز از مجلس شورای اسلامی داده شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این طرح درست در سالروز تشکیل و تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در زمانی به تصویب رسید که نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز دنیا به سمت جنگ های نوین و جنگ های زیستی می رود، خاطرنشان کرد: در این شرایط، تصویب چنین طرحی در مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی برای کسب قدرت بازدارندگی در جهت تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، فراهم می کند. از نیروهای مسلح، وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی کشور و نمایندگانی که همدلانه این موضوع را همراهی کردند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • موافقت قاطع مجلس با کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند نیروهای مسلح
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس