Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم بزرگوار جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدرضا فاضلیان رحمةالله‌علیه را به خاندان مکرم و به همه‌ی ارادتمندان ایشان بخصوص مردم مؤمن و انقلابی استان همدان تسلیت عرض میکنم. این روحانی انقلابی و مردمی در همه‌ی دورانهای حساس انقلاب و دفاع مقدس، همچون پدری مهربان، جوانهای مجاهد و فداکار را انگیزه و امید می‌بخشید و کانون‌های تحرک مردمی را گرم نگاه میداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جایگاه امامت جمعه چه در همدان و چه در ملایر و نیز در جایگاه عالم دینی مقبول و محبوب مردم، همواره متصدی ارشاد و هدایت معنوی و سیاسی آنان بود.

از خداوند برای آن مرحوم رحمت و رضوان و پاداش این زحمات را مسألت مینمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

۶ آبان ۱۳۹۹

اخبار مرتبط پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ممدوحی تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حاج علی شمقدری تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت الله صانعی تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام حسینیان تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت آیت‌الله علم‌الهدی پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی ارتحال حجت‌الاسلام‌ و المسلمین تسخیری تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام موسویان تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی فاجعه دردناک بندر بیروت پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی حادثه‌ کلینیک درمانی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا رهبر معظم انقلاب سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی تسلیت رهبر انقلاب پیام تسلیت رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 انا لله و انا الیه راجعون 

 

چهره خدوم، مومن، متعهد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آقای دکتر پرویز داوودی پس از سال‌ها خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های گوناگون، به زیارت حضرت باریتعالی نائل شد. 

 

درگذشت این انسان فرهیخته، صدیق و پرتلاش را به جامعه دانشگاهی کشور و بعموم همکاران، علاقمندان و دست پروردگان و مصیبت دیدگان و علی الخصوص به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

 

محسن رضایی

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی