Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری،  متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم بزرگوار جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید رضا فاضلیان رحمةالله‌علیه را به خاندان مکرم و به همه‌ ارادتمندان ایشان بخصوص مردم مؤمن و انقلابی استان همدان تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی انقلابی و مردمی در همه‌ دوران های حساس انقلاب و دفاع مقدس، همچون پدری مهربان، جوان های مجاهد و فداکار را انگیزه و امید می‌بخشید و کانون‌های تحرک مردمی را گرم نگاه می داشت.

در جایگاه امامت جمعه چه در همدان و چه در ملایر و نیز در جایگاه عالم دینی مقبول و محبوب مردم، همواره متصدی ارشاد و هدایت معنوی و سیاسی آنان بود.

از خداوند برای آن مرحوم رحمت و رضوان و پاداش این زحمات را مسألت می نمایم.

سید علی خامنه‌ای
۶ آبان ۱۳۹۹

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رضا فاضلیان آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی

مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داوودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

پرویز داوودی درگذشت

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داوودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

همچنین محمد مخبر در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تأثر و تألم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسئولیت های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشا اثر و برکات بسیار بوده است. مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم‌ و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسألت دارم.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور

 

علی بهادری جهرمی در پیامی درگذشت "پرویز داوودی" را تسلیت گفت.

متن پیام سخنگوی دولت به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

درگذشت دکتر پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی(ره) و از خدمتگزاران صالح و صادق نظام در عرصه‌های مختلف اجرایی و علمی را خدمت خانواده آن مرحوم، شاگردان و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن مرد مؤمن و خدوم رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جزیل و طول عمر بابرکت مسألت دارم.

علی بهادری جهرمی

انتهای پیام/

1403/01/30

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی