Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کوید ۱۹ شهرستان ری، ضمن قدردانی از همراهی دستگاه ها در اجرای مصوبات پیرامون این بیماری تاکید کرد:  کنترل بیماران ناقل کرونا و پایش قرنطینه ها از اولویت های اساسی حوزه سلامت این شهرستان است.

وی با اشاره به دیدار اعضای ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهنمودها و توصیه های بسیار خوبی در این دیدار مطرح شد که قطعا همین توصیه ها و رهنمودها توانست نقشه راه دستگاه ها در کنترل موج سوم کرونا در روزهای پیش رو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنای کار همه دستگاه های اجرایی باید سلامت محور باشد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه به اجرای تصمیمات ستاد ملی کرونا ملزم هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در حال حاضر کادر درمانی با شرایط بسیار سختی روبرو است که نیازمند حرکت ها و پویش های جدیدی برای تقویت دستگاه های مرتبط به ویژه وزارت بهداشت هستیم.

توکلی کجانی ادامه داد: در روزهای پیش رو شرایط سختی پیش بینی می شود و اولویت ما در شهرستان ری، بحث قرنطینه ها و کنترل بیماران ناقل کرونا و افزایش اطلاع رسانی عمومی است تا حدالامکان از حضور افراد در فضاهای بسته جلوگیری شود.

این مسئول با اشاره به نظارت های جدی اتاق اصناف در سطح شهرستان افزود: اتاق اصناف با همراهی بخشداران، پلیس امنیت و نیروی انتظامی باید گزارش کاملی را در این زمینه ارائه کنند و در بحث بازدیدهای مشترک قطعا ساماندهی شده وارد صحنه شوند تا تبعات حقوقی و اجتماعی در سطح شهرستان به همراه نداشته باشد.

توکلی یادآور شد: از تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) نیز قدردانی می کنم که در برگزاری مراسم ها نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند و همراهی بسیار خوبی را شاهد بودیم اما همواره باید اماکن دارای بار جمعیتی را مدیریت کرده و دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

معاون استاندار تهران گفت: براساس شاخص های جمعیتی باید واکسن آنفلوآنزا به افراد تخصیص یابد و نباید از سهمیه شهرستان کاسته شود.

وی در پایان با تاکید بر ایجاد زیرساخت های لازم برای تقویت اینترنت دانش آموزان در این شهرستان خاطرنشان کرد: فقدان اینترنت لازم برای شهرستانی که در جوار پایتخت قرار دارد، زیبنده نیست و این موضوع باید به صورت ویژه با وزارت ارتباطات مورد پیگیری و مکاتبه قرار گیرد.

شهرستان ری با پنج بخش و ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا ماسک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا ماسک شهرستان ری ویروس کرونا ماسک اخبار کنکور شهرستان ری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست

تین نیوز

استاندار گیلان با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گیلان، با بیان اینکه پروژه های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت باید تکمیل شوند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید اولویت خود را تکمیل پروژه های با پیشرفت ۸۰ درصد قرار دهند و باید مابقی اعتبارات را دریافت کنند.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به دریافت اعتبارات به منظور تکمیل طرح هایی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد توسط دستگاه های اجرایی گفت: دستگاه های اجرایی برای دریافت مطالبات و اعتبارات خود باید ارتباط با مرکز را بیشتر کنند و از هیچ تلاشی در این مورد دریغ نکنند زیرا مردم از دولت جهادی و انقلابی انتظار عمل به وعده دارند.

وی یکی از اهداف دولت سیزدهم را تکمیل پروژه های نیمه تمام برشمرد و با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام سال گذشته باید توسط دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شوند، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ابتدا باید پروژه های نیمه تمام سال گذشته خود را تعیین تکلیف کنند و از طریق طرح مولدسازی طرح ها را تکمیل و سپس برای تخصیص اعتبارات خود تلاش کنند.

عباسی با بیان اینکه دولت در طرح مولدسازی دست دستگاه های اجرایی را باز گذاشته است، افزود: باید مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگوی عملکرد خود بوده و اقدامات دولت را برای رسانه ها بیان کنند.

وی با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند و هیچ عذری در این مورد پذیرفته نیست.

وی با اشاره به نقش بانک ها در تخصیص تسهیلات و تکمیل برخی از پروژه های عمرانی مهم در گیلان تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطا شده مربوط به سفر رئیس جمهور توسط تیم اقتصادی دولت در گیلان مشخص شود لذا باید دید که آیا بانک ها به وظایف خود عمل کرده اند یا خیر؟!

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده برای گیلان باید تخصیص پیدا کند، ادامه داد: بودجه سال آینده هنوز اعلام نشده ولی باید بودجه سال گذشته به طور کامل تخصیص پیدا کند، زیرا اکنون بهترین فرصت برای تکمیل پروژه ها به دلیل وضعیت خوب آب و هوایی است.

وی با تاکید بر مطالبه گری دستگاه های اجرایی درخصوص حل مشکلات در حوزه های مختلف، بیان کرد: اگر نهادی با دستگاه های اجرایی همکاری نمی کند باید تعیین تکلیف شود تا دلیل آن مشخص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه