Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ب تمجید از سرمربی لایپزیش می پردازد. 

منچستریونایتد و لایپزیش فردا (چهارشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی یوفا، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با لایپزیش به تمجید از هافبک برزیلی این تیم، فرد می پردازد و می گوید:

فرد یکی از اعضای با ارزش ترکیب ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پسر فوق العاده‌ای است و عملکرد بسیار خوبی داشته است. او همچنان در حال سازگاری با شرایط لیگ برتر انگلیس است. می توانید آمادگی جسمانی و عملکرد بسیار خوب فرد را مشاهده کنید. او و اسکات (مک تومینای) سرمایه های بسیار خوبی برای تیم ما هستند.

باید به بازیکنان خود استراحت دهیم

اکنون در شرایط خاصی قرار داریم. تا پایان فصل، ما باید بدون وقفه و هر 3-2 روز یک بار به میدان برویم. پس از آن، رقابت های یورو آغاز خواهد شد و بعد از آن هم فصل جدید را آغاز خواهیم کرد. با توجه به این شرایط، قطعا دادن هر فرصتی به بازیکنان برای استراحت کردن اقدام خوشایندی خواهد بود. شما خواستار تحت فشار قراردادن بیش از حد بازیکنان خود نیستید زیرا در این صورت احتمال مصدومیت آن ها وجود دارد.  

ناگلزمن یک سرمربی جوان و فوق العاده است

با گذشت هر فصل، شاهد پیشرفت لایپزیش هستیم. در حال حاضر آن ها به خوبی کار خود را انجام می دهد و اکنون به دنبال کسی عناوین قهرمانی هستند. آن ها سرمربی جوان و فوق العاده‌ای را در اختیار دارند و تماشای بازی های آن ها لذت بخش است. لایپزیش می تواند با شیوه های مختلفی بازی کند اما تمرکز ما روی ایجاد مشکلاتی برای آن ها و حل مشکلاتی است که آن ها قرار است برای ما ایجاد کنند. ما طی چند سال اخیر، بازی های لایپزیش را به خصوص در رقابت های اروپایی دنبال کرده ایم. این را می دانم که ناگلزمن سرمربی بسیار انعطاف پذیری است اما سبک بازی آن ها همیشه با سرعت بالا و وارد کردن فشار زیادی بر حریف خود بوده است.  

تیم های موفق ترکیب با کیفیتی را در اختیار دارند

یک فصل طولانی را در پیش داریم و در حال حاضر عمق ترکیب ما وضعیت بهتری دارد. در بازی قبلی، نمانیا ماتیچ، پل پوگبا و دونی فن ده بیک همگی کار خود را از روی نیمکت آغاز کردند. آن ها بازیکنان ملی پوش و با تجربه‌ای هستند و چینش ترکیب کار آسانی نیست. در فصل جاری بازی های زیادی در پیش خواهیم داشت و آن ها (بازیکنان منچستریونایتد) نقش بزرگی را در تمامی این بازی ها ایفا خواهند کرد. هیچ بازیکنی نمی تواند در تمامی این بازی ها به میدان برود. همه آن ها به عنوان یک تیم به خوبی در حال کار کردن هستند. من خودم عضوی از تیم بسیار موفق منچستریونایتد بوده ام و در آن زمان، ما برای هر پست دو بازیکن در اختیار داشتیم. موفق ترین تیم ها از چنین شرایطی برخوردار هستند و به همین خاطر موفق به کسب عناوین قهرمانی شده اند. کنار گذاشتن برخی از بازیکنان از ترکیب اصلی دشوار است اما من از این بابت فشاری را احساس نمی کنم. فشار اصلی روی نتایج ما است و باید هر 2، 3 یا 4 روز یک بار به میدان برویم.  

فن ده بیک نقش مهمی در ترکیب ما خواهد داشت

دونی (فن ده بیک) در فصل جاری قرار است سهم بسیار بزرگی در بازی های ما داشته باشد. این را می دانم که اکنون موضوع اصلی عدم حضور دونی در بازی های ما است. وقتی بازیکنان به تیم و لیگ جدیدی می آیند، همواره به مقداری زمان نیاز دارند تا با شرایط سازگار شوند. فن ده بیک در بازی هایی که برای ما به میدان رفته است، عملکرد بسیار خوبی داشته است. مسئله در مورد عمق فوق العاده و کیفیت بسیار بالای ترکیب ما است و ما نباید در تمامی بازی ها از او استفاده کنیم. داشتن یک ترکیب با کیفیت، جاه طلبی های بزرگ ما را نیز نشان می دهد. برای برخی از بازیکنان و مفسران خوب است که کمی در این قضیه پیش بروند اما باید این را بدانید که برای اینکه بازیکن مهمی در ترکیب باشید، نیاز نیست که در 3 بازی اول خود کار را از ابتدا آغاز کنید. فن ده بیک نقش مهمی در ترکیب ما خواهد داشت، نگران این موضوع نباشید.  

اوپامکانو بازیکن خوبی است

همواره شایعات و گمانه زنی هایی درباره بازیکنان منچستریونایتد و بازیکنان سایر باشگاه ها وجود دارد. من نمی خواهم در رابطه با هر بازیکنی که به ما لینک شده است، صحبت کنم. با توجه به این که اوپامکانو قرار است فردا مقابل ما بازی کند، این را می دانم که او بازیکن خوبی است و فردا می توانیم او را از نزدیک ببینیم.  

همچنین بخوانید:

 لایپزیش در غیاب 4 بازیکن خود به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت

مارکو فان باستن: نیمکت نشینی باعث می شود فن ده بیک ریتم خودش را از دست بدهد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده فن ده بیک ترکیب ما بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران و کادر فنی لایپزیش از وضعیت موجود در بوندسلیگا خسته شده‌اند. مشکل اصلی آنها رفتاری است که از سوی داوران در این رقابت‌ها با بازیکنان این تیم و خصوصا سیمونز می‌شود. 

مدیران این باشگاه معتقد هستند که قضاوت درستی در دیدارهایشان صورت نمی‌گیرد و بازیکنان این تیم بارها و بارها از سوی حریفان مورد خطا قرار می‌گیرند اما جریمه‌ای هم برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود و در بعضی موارد مانند اتفاقی که برای سیمونز رخ داد، او به دلیل تمارض جریمه می‌شود. 

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، پس از بازی برابر ولفسبورگ به شدت عصبانی بود و در این باره گفت:« ما هر هفته با ژاوی سیمونز مشکل داریم. آنها شرایط را برای او سخت کردند و خطاهای بسیاری روی او انجام می‌شود که خطرناک است. هربار که توپ به او می‌رسد، دستی برای به عقب کشیدنش پیش می‌آید یا خطایی انجام می‌شود. 

در 90 درصد موارد هم داور اهمیتی به این اتفاق نمی‌دهد و بازی ادامه پیدا می‌کند. در دقیقه 90 این بازی هم بار دیگر این اتفاق رخ داد و تلاشی برای گرفتن او انجام شد. اما بازیکنی که کارت زرد گرفت او بود. تحمل این وضعیت برای من خیلی سخت است.»

سرمربی لایپزیش از این اتفاق بسیار ناراحت و عصبانی شد و خودش را به زمین انداخت و با طعنه به تشویق داور پرداخت و پس از آن هم بطری آبی را روی زمین پرت کرد که باعث شد خودش هم از سوی داور با کارت زرد جریمه شود. 

سیمونز در طول این فصل 28 بازی در بوندسلیگا انجام داده و هشت کارت زرد گرفته که حتی از تعداد کارت‌های زردی که مدافعان این تیم گرفتند هم بیشتر است. اکثر این کارت‌ها به دلیل اعتراض به تصمیم داور یا تمارض بوده است. 

دیگر خبرها

  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • واکنش یک مقام به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین: نگران نباشید
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی