Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:41:24 GMT

گاف بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۰۹۳۸

گاف بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد نادری با باشگاه استقلال قرارداد بست و این در حالی است که باشگاه کوتریک بلژیک طبق گفته مسئولان استقلال با این انتقال موافقت کرده بود.

باشگاه کوتریک در تازه‌ترین ادعای خود گفته است: به هیچ عنوان رضایتنامه نادری را برای حضور در استقلال صادر نکرده و قرارداد این بازیکن با استقلال غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود مسئول مذاکره استقلال با باشگاه کوتریک یک عضور هیئت مدیره آبی ها بوده و در مورد این موضوع فقط به صورت شفاهی با کوتریک مذاکره کرده بود.

در خبر‌ها آمده باشگاه بلژیکی برای صدور رضایتنامه محمد نادری ۶۰۰ هزار دلار درخواست کرده است، اما استقلالی‌ها هنوز معتقدند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار رضایتنامه این بازیکن صادر می‌شود.

شنیده می شود بلژیکی‌ها در صورتی رضایتنامه نادری را صادر می‌کنند که استقلال ظرف یک هفته کل مبلغ را به حساب باشگاه بلژیکی واریز کند. عقد قرارداد با نادری در صورتی که هنوز باشگاه بلژیکی رضایتنامه نادری را صادر نکرده است یکی از گاف‌های نقل و انتقالاتی استقلال است که امیدواریم برای این تیم ختم خیر شود و بلژیکی‌ها برای آبی‌ها کیسه ندوخته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟