Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@02:52:37 GMT

بازداشت 28 کارمند دستگاه قضایی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۰۰۲

بازداشت 28 کارمند دستگاه قضایی

به گزارش جماران؛ از مرکز رسانه قوه قضاییه، مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد: ۲۸ کارمند دستگاه قضایی به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده و کلاهبرداری از انها بازداشت و تحویل محاکم قضایی شدند.

در پی خبر منتشره مبنی بر دستگیری ۱۹ نفر از وکلایی که با ادعای اخذ وکالت تضمینی به دنبال انحراف پرونده ها در مراجع قضایی و دریافت مبالغ کلان از اصحاب پرونده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تکلیف مهم سالم سازی دستگاه قضایی، تعداد ۲۸ نفر از کارکنان دستگاه قضایی به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده و کلاهبرداری از انان بازداشت و تحویل محاکم قضایی شدند.

 

اخبار مرتبط رییس قوه قضاییه: در نقادی نباید آبروی افراد را برد/ هر کسی سندی دارد به دستگاه قضایی ارائه دهد واکنش سخنگوی قوه قضاییه به اظهارات سخنگوی دولت در مورد توهین کنندگان به رییس جمهور اقدام جدید قوه قضاییه برای برخورد با سایت های شرط بندی و فیشنگ هشدار رییس قوه قضاییه به بانک ها دستور رییس قوه قضاییه در خصوص ماجرای اوباش گردانی اخیر موافقت رییس قوه قضاییه با رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های کثیرالشاکی رییس قوه قضاییه: برخی با استفاده از قوانین موجود امکان آزادی از زندان‌ را دارند رئیس قوه قضاییه: ارجاع همه ناکارآمدی‌ها به دشمن درست نیست

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا قوه قضاییه حفاظت اطلاعات قوه قضاییه سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رییس قوه قضاییه دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در یک روز کاری ۱۱ پرونده قضایی با تلاش مجتمع شماره سه حل اختلاف اهواز به صلح و سازش ختم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: اعضای شعب 19، 20 و 37 مجتمع شماره سه شورای حل اختلاف اهواز در یک روز کاری 11 فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش بیش از 11میلیارد و 375 میلیون ریال را با صلح و سازش مختومه کردند.

وی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی است تلاش می شود از ورود پرونده‌های قضایی به دادگستری جلوگیری شود و صلح را بین 2 طرف پرونده برقرار کنند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی افزود: تقویت و حمایت هرچه بیشتر شورای حل اختلاف، باعث کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه می‌شود.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف، پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کرد و یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این مجموعه ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز