Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به ۲۰۱ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه سه هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۳۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۳۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢٢ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۵۹۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: امروز ۳۷۶ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد مثبت حدود ٥٥ درصد بود و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دناست و بقیه موارد مثبت در شهرستان‌های لنده، باشت، بهمئی و چرام هستند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: با این روند افزایشی در طی روزهای آینده تعداد تخت‌های موجود کرونایی و تخت‌های ویژه از بیماران کرونایی پر خواهد شد و در ٢ تا ٤ هفته بعد می تواند باعث مرگ و میرهای بیشتری شود.

وی ادامه داد: آموزش‌هایی که هنگام ترخیص به بیماران داده می‌شود باید رعایت شده و بیماران تا پایان دوران نقاهت در منزل بمانند. تمهیدانی اندیشیده شده است تا با کسانی که شرایط قرنطینه خانگی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قضایی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید بر اینکه در شرایط بسیار حساس و جدی قرار داریم، عنوان کرد: شکست زنجیره انتقال کروناویروس تنها با همکاری و همراهی مسئولان و مردم محقق می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر یزدان پناه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در هر تجمعی، پرهیز از سفر کردن و نرفتن به مکان‌های پرخطر مانند بیمارستان‌ها و موسسات پزشکی بجز در موارد ضروری را در شرایط کنونی لازم بر شمرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت نام کردند و تحصیل خود را از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

مهران محسنی افزود: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسئول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسئول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان