Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسکاتلندی شیاطین سرخ به تمجید از خریدهای جدید این تیم می پردازد. 

منچستریونایتد و لایپزیش فردا (چهارشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی یوفا، اسکات مک تومینای پیش از تقابل با لایپزیش در رابطه با وضعیت دونی فن ده بیک در منچستریونایتد گفت:

هیچ ترسی و وحشتی در رابطه با دونی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه دهید تا او با خانه، لیگ و فصل جدید خود سازگار شود. هر روز می بینید که دونی با لبخندی بر لب به تمرین می آید. من اطمینان زیادی دارم که روزی فن ده بیک به چهره بزرگی در تیم ما تبدیل خواهد شد. با حضور کاوانی و تلس در کنار دونی، سطح تیم ما بالاتر رفته است. با توجه به عملکرد تلس در بازی مقابل پاری سن ژرمن و عملکرد فن ده بیک در بازی های اخیر، این موضوع (افزایش کیفیت ترکیب) قابل مشاهده است.

مک تومینای در ادامه افزود:

 گاهی اوقات برخی از بازیکنان به استراحت نیاز دارند و در این زمینه به طور کامل حق با سرمربی است. همه ما از بازی در کنار یکدیگر خوشحالیم و در حال سازگاری سبک بازی خود هستیم. هنگامی که در خط هافبک به صورت چرخشی کار می کنیم، این احساس را دارم که همه ما توانایی بازی در کنار یکدیگر را داریم. موضوع اصلی فقط این است که چه بازیکنانی باید در کنار یکدیگر بازی کنند.  

همچنین بخوانید:

اوله گونار سولسشر: نگران نباشید، فن ده بیک بازیکن مهمی برای ما است؛ تماشای بازی های لایپزیش لذتبخش است

مارکو فان باستن: نیمکت نشینی باعث می شود فن ده بیک ریتم خودش را از دست بدهد

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم

سرمربی منچستریونایتد به پیروزی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر 2 شفیلدیونایتد را شکست دهد و به اولین برد خود در پنج بازی اخیر در این رقابت‌ها برسد، پس از این دیدار گفت: این بازی خوبی برای تماشاگران بود. نکات مثبت بسیاری در بازی‌مان وجود داشت. ما پس از اینکه دو بار در نتیجه عقب افتادیم ، انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی از خود نشان دادیم. بازی ما البته نکات منفی هم داشت و دریافت دو گل اذیتم کرد. با این حال بابت کسب این برد خوشحالم و به راه خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: شفیلدیونایتد در بازی‌های اخیر امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده بود، از جمله در بازی مقابل چلسی که این دست بازی‌ها اصلاً آسان نیست. ما در حال باخت بودیم، اما مقاوم بودیم. شما روحیه تیمی را دوباره دیدید. ما می‌توانیم با ناکامی‌ها کنار بیاییم و کار را برای حریفان‌مان سخت کنیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و آرامش خود را حفظ کنیم. تیم بسیار با ثبات بود، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی هم روی دروازه شفیلد خلق کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین در تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: برونو فرناندز در فرم و شکل خیلی خوبی است. او از پستی که در آن بازی می‌کند، خیلی خوشحال است. به نظرم او جایگاهش در تیم را پیدا کرده است. برونو بازیکن خیلی خلاقی است، گلزنی می‌کند، پاس‌گل می‌دهد و در تعویض منطقه بازی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. من از عملکرد فرناندز بسیار راضی هستم.

منچستریونایتد با این برد 53 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!